قصص سكس محارم القصة الكاملة لحكايتي مع المحارم (1)

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة مريام المصرية, بتاريخ ‏22 أكتوبر 2015.

قصص سكس محارم القصة الكاملة لحكايتي مع المحارم (1) 4 5 1votes
4/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. مريام المصرية

    مريام المصرية عاشقة محارم عربي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 أكتوبر 2015
    المشاركات:
    811
    الإعجابات المتلقاة:
    1,502
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    سخنة دايماً
    مكان الإقامة:
    مصر
    c4026a3bd6096b1e9a83412179d217c3.

    انا شاب فى الواحد و العشرين من عمرى لى اختين سما و عبير

    سما12سنه و عبير 16 كنت الابن المدلل لامى حيث اننى الذكر الوحيد كل طلباتى مجابه انا قبل اى فرد فى الاسرهبدات قصتى و هى واقعيه طبعا حينما كنت فى نهايه المرحله الثانويه كنت كاى شاب فى سنى ابحث عن المتعه و افراغ رغبتى الجنسيه و لم اكن و اشبع من هذا ابدا و فى يوم من الايام كنت انا و العائله فى احد المصايف و اثناء وجودى فى الشاليه كانت كل العائله على الشاطىء فاحسست بحركه فى خارج الغرفه فذهبت ببطىء لاجد اختى سما فى الحمام و كانت تظن انه لا يوجد احد فى الشاليه فدخلت و تركت الباب مفتوح و تبولت و عندما رايت حجم كسها و انا كنت رايت الكثير على النت و خصوصا حجم زنبورها تاكدت فى نفسى انها لابد من النوع كثير الهيجان و ايضا سيكون من السهل ان افعل هذا معها حيث انها صغيره فى السن و تحبنى جدا كانت فى هذا الوقت عمرها لايجاوزالتسع سنوات و لكن حجم جسمها و ثديها و كسها لم يكونو متماشين مع سنها تماما دخلت بسرعه عليها الحمام و انا امسك بزبرى كانى صحيت من النوم و كنت انوى التبول فضحكت و قالت بتعمل ايه قلت لها مش عيب تدخلى الحمام و تسيبى الباب مفتوح قالتلى معرفش انك موجود كل هذا الكلام و انا واقف و ماسك زبرى فى يدى سما نظرت لزبرى و قالتلى ايه ده؟ضحكت و قلتلها انتى مش عارفه دا اللى بعمل منه ميه زيك قالتلى لا انا عندى حاجه تانيه قلتلها طيب بس قومى و سيبينى اعمل حمام
    المهم خرجت و لما تبولت خرجت وجدتها جالسه فى الانتريه قلتلها مرحتيش الشط ليه قالتلى هستناك عاوزاك تيجى تعوم معايا قلتلها حاضر بس عاوز اطلب منك طلب و لو وافقتى او رفضتى اوعدينى مفيش مخلوق يعرفه
    قالتلى موافقه قلتلها تحبى نعمل زى المتجوزين؟
    هزت راسها بالموافقه و بخجل و على شفتيها بسمه جميله
    قلتلها خلاص سيبينى اعمل اللى انا عاوزه و اوعدك همتعك
    و فعلا فضلت العب فى صدرها و احط ايدى على كسها الجميل المليان لحم و هى ساكته و رحت مقلعها و منيمها على سريرى و مسكت زبرى و فضلت ادعكه فى كسها لقيت كسها نزل ميه كتيير لدرجه انها فكرت انها اتبولت على روحها بدات احط راس زبرى فى ميتها و اضم شفرات كسها عليه و هى راحت فى عالم تانى كانها مسحوره استمريت على الوضع ده لحد ما حسيت انى هنزل خفت تكون بلغت و تحمل رحت منزل على بطنها نزلت لبن كتير اوى و تقيل و هى كانت نايمه كانها مخدره لدرجه انى فكرتها فقدت الوعى و اتخضيت و ضربتها على خدها قالتلى ايه سكت ليه كمل قلتلها لا كفايه كده احسن حد يجى نكمل بعدين اوعدك انى هستمر معاكى بشرط تحتفظى بالسر اللى بينا لو حكايتى عجبتكو هكملكو عملت ايه مع سما و ازاى فتحتها و حكايتى مع عبير و المفاجاه الكبيره
    استمرت العلاقه بينى و بين سما على احسن ما يكون و لكن كما ذكرت من قبل لم تكن تتعدى حدود كونها بكر حيث انى لم اكن انوى فتحها فهى اختى و لا يجب ان اذهب ابعد مما فعلت و لكن كما نعلم لا تاتى الرياح بما تشتهى السفن او قد تاتى فى حالتنا هذه بما نشتهى و نخشى ان نصرح فى يوم من ايام الشتاء و كان والدى يعمل فى البحر على سفينه تجاريه (قبطان) و هذا يجعله اكثر الوقت غير موجود اى يتغيب بالشهور دائما فى هذا اليوم و بدون اى مقدمات دخلت الى المنزل لاجد اختى سما وحدها و كانت ترتدى استرتش ذهبى قصير على بادى ابيض بحمالات فسالتها اين امك و اختك ضحكت و قالت ذهبو لزياره خالتك لانها مريضه و انا لم اذهب معهم بحجه انى عندى مغص الدوره و هستناك تيجى و نقعد لحد ما يرجعو قلت و هل انتى تنتظرى الدوره فعلا فضحكت و قالت انت مش عارف انى عملت كده عشان نكون لوحدنا و نعمل زى ما بنعمل
    فرحت جدا و اقتربت منها و رحت اداعبها كما تعودنا
    امسك صدرها و اقبل رقبتها و اذنها و العب بصباعى فى كسها حتى احسست باصبعى كله مبلول و هى قالتلى يالا حطو بقى و راحت مطلعاه و فضلت تحكه فى كسها و هى واقفه قلتلها تعالى ندخل الغرفه و نمنا على السرير كاى زوجين و قمت بخلع ملابسها كلها و ملابسى و ظللنا نحضن و نبوس فى بعض ثم نمت فوقها و فضلت افرش فيها كالعاده حتى وجدتها تنظر فى عينى و تقول لى حازم قلت نعم قالتلى لو بتحبنى دخله قلتلها انتى مجنونه قالتلى لا مش قادره بجد دخله قلتلها لا طبعا قالتلى طيب نام انت على ظهرك و انا هحك كسى فيه نمت كما طلبت و قامت و فضلت تحك كسها فى زبرى و فجاه و بدون مقدمات قعدت بكل حملها عليه فاخترق كسها دفعه واحده حتى ان هناك بعض قطرات من الدم انتشرت على بطنى و صدرى و صرخت سما صرخه تجمع فيها بين الالم و المتعه و السعاده و ارتمت على صدرى و راحت تقبل فى شفايفى بكل هياج و نشوى


    و انا كنت فى عالم لم يدخله بشرى قبلى احسست ان قضيبى يعيش بكيان كامل اخر وحده منفصل عنى فراح يخبط يمينا و يسارا معلنا سعادته ثم وجدته ينزل بدرجه لم اراها من قبل شلالات بل امواج بل اعاصير من اللبن تندفع منه داخل رحم سما التى قالتلى انها تشعر بطعم اللبن فى فمها من شده سريانه داخلها بل و تشم راحته فى انفها ايضا هنا بدات اهداء و بدا زبى يعلن نهايه هذه الجوله بعد ان افرغ كل طاقته و كانت سما نائمه على جانبها و على وجهها اجمل علامات الرضى و السرور كانها قطه اكلت حتى شبعت فرحت اقبلها و الاطفها ثم قمنا و تحممنا و سالتها ماذا فعلتى كيف ستتزوجين انا فتحتك قالتلى يا حازوم يا حبيبى انت مش عارف ان فى عمليات ترقيع قلت بس بتبان قالتلى دا كان زمان العلم كل يوم فى جديد انا معملتش كده الا لما قريت و اتاكدت ان الطب تقدم لدرجه انهم ممكن يرجعو انثى متزوجه من عشرين سنه كانها بنت لم يلمسها رجل من قبل
    ارتحت كثيرا بعدما حدثتنى بهذ و تحممنا و خرجنا و نحن سعيدان بما فعلنا و قالتلى انت عارف احلى حاجه ايه قلتلها ايه قالتلى لما ماما تيجى هوريها الدم اللى على الملايه و اقولها شفتى مش قلتلك الدوره هتجيلى
    و ضحكنا كثيرا على هذا الخاطر و استمرت العلاقه بينى و بين سما كاننا متزوجين ولكن و اه من لكن هذه لم اكن اعلم انه سيحدث ما حدث و لكن هذه حلقه اخرى اراكم قريبا مع الحلقه الثانيه
     
    أعجب بهذه المشاركة mego.magmag
  2. SexMaster

    SexMaster عضو فضي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏5 ديسمبر 2015
    المشاركات:
    649
    الإعجابات المتلقاة:
    478
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    البحث عن كس ممحون ومولع لأغوص في أعماقه الدافئة
    مكان الإقامة:
    Canada
    " انا كنت فى عالم لم يدخله بشرى قبلى احسست ان قضيبى يعيش بكيان كامل اخر وحده منفصل عنى فراح يخبط يمينا و يسارا معلنا سعادته ثم وجدته ينزل بدرجه لم اراها من قبل شلالات بل امواج بل اعاصير من اللبن تندفع منه داخل رحم سما التى قالتلى انها تشعر بطعم اللبن فى فمها من شده سريانه داخلها بل و تشم راحته فى انفها ايضا"

    مبروك عليك كس اختك سما يا حازم...يا بختك ويا بخت كل أخ ناك أخته وأفرغ شهوته في رحمها...ويا بخت كل أخت انتاكت من أخوها وسمحت له يسكب حليبه في رحمها المولع...
     
  3. بربوكة

    بربوكة عضو VIP
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    2,658
    الإعجابات المتلقاة:
    755
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    استاذة اللحس والمص للعيورة العراقية الراقية
    مكان الإقامة:
    Île-de-France, France
    جميييييييل فتح كس ازغيرونة...ممتع ومثير
    يسلموووووو
     
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصص سكس للناشر ابو زبقصص نيك اغتصابسكس كرتون ينبوع الاحلام صور مصورةخول مصريقصص جنس انا وعمتي نستحمه في لمحمامarab incest pornصور محارم عربي تجسسقصص سكس واحدصور قنص طياز حريمقصص سكس مصورة عاشقه الزبر الضخم الجزء 4نيك مجنونسكس قوياتقصص سكس تعزيب وساديه مثيرهاناسالب طنطاقصه زوج اختي وعمايله بنيك طيزي الضيقه واحلا نيك بطيزي الضيقهقحبه منقبهقصتي معااختي رشاالمطلقه الجزااثانيxxxxxاحححمترجم للعربية أنمي هنتاي ( عشقي المني!طياز شراميطالكس العربي قصص محارم من اليرشفقنص طيز محجبات في بيوتهناطياز محجباتسكس وليد وعم خميسقحبه يمنيهصورزوجتي بتنتاك قدامي منتديات نسوانجيصور نياكه عربنيك خولة،اخت زوجتي قصص يمنيهنيك اختىانمي هنتاي محارم (حب الاخت)سكس اغررررصور سكس هنتاي انمي ران موريمحارم عربيقصص نيك يمنيه مخزنهاخو ريم صور محارم في البيت قنص طيز اختي واميسوسن كسبزاز شرموطة كبيرةمكالمه نيكقصص سكس الجاسوساتفقر الحال قصه محارم رائعة سكسنيك في المحلMilftoon My Pool مترجمsleazy family الحلقه 1 مترجمه بالعربيقصص مصني ولحسني وناكنيقصة بزازها بتكبر بمجرد لمسهاقصص سكس طويله التسلل ليلآ وكيف اغويت البناتarab incest pornقصص سكس مصرية ملهلبةقصه نيك فقرالحال خلاني انيك محارميصديق بابا ينيك امي وكسي ويشتمناانمي هنتاي محارم حب الاختاخو ريم صور محارم في البيت قنص طيز اختي واميللنيكوالمتعه ضرب وتعزيب بزازقصص جنسيه يمنيه نيك اطيازاغتصاب مشاهدة هينتاي امي الحبيبةاكساس عذراوات قصص سكس يرفعني وبكسيقصص سكس تجسس علي محارمم وقذف الحليب علي الكلسوناتقصص نيك مرات عمياقواقصص سكس مصورةسكس قصص كرتون قصه عاشقه الزبر الأسود سكس اطياز نظيفه في غاية الروعهنيكني اني قحبتك منيوكتك نيك اختكقصص جنس عربينيك اتوبيسقصه سكس رهف وزوجها وختهاقصص محارم نيك بنت خالتي بمساعدة اختيزوجتي اليمنيه سكسِقصص سكس شيميلطيازفاطمةطيزي بتاكلنيحب ثم عذاب +18 الجزء 5 الصفحة الأخيرةقصص رومانسية ساخنة قصيرةقصة مصوره مساعدة يد عمتي في استمنائي مترجمة للعربيةقصص جنسية عربيةpornمترجم سكس كرتون العروس المهانة قصص نيك الام القحبه مصوره 3dyfصورسكس شرموطات بالفيزون الضيقradha ki chutنتخيل اني وزوجي انا وحد اخر ينيكني ونتمتعقصةسكس روعةاوي اويتونسية تغمض عينيها وتفتحها وهي بتتناكالازبار السودة و سميرةنيك طيز امي قصص مصورةصورزوجات معرصين ديوثينلحس الكس بطريقه احترافيهابنها يلعب معها الاول تحت الدوش وبعدان ياخدها على السرير هو وصحبه !مترجم! الموضثدي ﺳﻚس ﺭﻭﺳﻴﺎكيف اتحركش بخالتس لانيكهاصور مضحكة جنسيةتضرط وهيه تنتاك مع كيران ليصورسكس العمه تجلخ باصبعهاصور سكس عربيقصص سكس اخويا ناكني وانا لسه ما بلغتشقصص نيك محارم ابي حميان ينكيني