قصص سكس محارم شراميط عيلتنا الجزء 7 & 8

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة THE GOHST, بتاريخ ‏7 يوليو 2018.

  1. THE GOHST

    THE GOHST عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 ابريل 2018
    المشاركات:
    37
    الإعجابات المتلقاة:
    27
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Muhafazat al Qahirah, Egypt
    اسف يا جماعة اني اتأخرت عليكم بس كنت مشغول وعشان كدة نزلت جزئين ولو لقيت تشجيع هكمل بقيت الاجزاء بسرعة

    الجزء السابع مرات ابن عمتى

    عدت الأيام وكنت بنيك عمتى أو مراتى بقى نوسه يوميا بعد ما أرجع من المدرسه لما تطلع تغدينى وأحيانا كنت انزلها بالليل فشقتها اللى عايشه فيها وحدها بعد موت جدى بحجه أنها هتذاكر معايا علوم وكنت بنيكها وأوقات كنت ببات عندها اقصد فى حضنها ونقضى طول الليل نيك.
    لغايه ما فيوم كنت داخل استحمى وكنت هقفل شباك المنور وببص من شباك لقيت منظر غريب فى حمام الشقه تحت اللى قصادنا اللى ساكن فيها عمتى أم سمسم وهى ارمله وعايش معاها ابنها الوحيد سمسم صاحب شركه استيراد وتصدير واللى بحكم شغله بيسافر كتير ومراته هبه صاحبه ال26 سنه وجسمها زى جسم منه شلبى بالظبط يعنى لو شوفتها من ضهرها هتقول الحق يالا منه شلبى اهى.
    المنظر كانت هبه واقفه عريانه وسايبه شباك المنور مفتوح وبتحلق للشعر اللى حوالين كسها وبعدين استحمت والشباك لسه مفتوح شوفت المنظر مقدرتش امسك نفسى وقفت اتفرج وأنا بلعب فزبى وبعديها كنت كل شويه أروح على الحمام أبص واستناها تخش تانى وشفتها أكتر من مره وهى بتعمل حمام أو بتعمل أى حاجه على الحوض وكنت بهيج قوى عليها وأنزل انيك نوسه واتخيل هبه.
    وفيوم وأنا بتفرج عليها جات تقفل الشباك حسيت أنها شافتنى استنيت لما أشوف رد فعلها عدى يوم والتاني والتالت ومكنش فى رد فعل روحت جربت ابص تانى وشوفتها داخله تستحمى وبعد ما خلصت شافتنى بس المره دى كنت متأكد أنها شافتنى.
    بعد يومين رن التليفون الداخلى وده خط زى سويتش عاملينو للشقق جوه البيت بين اعمامى كل شقه ليها رقم مختصر تتطلبه ولما رن التليفون ردت ا.ى وكانت هبه وطلبت منها انى انزل اشوفلها اللاب توب ماله أنا خوفت من جوايا وقولت أكيد عايزه تحكى على حوار الحمام بس ليه مقالتش لا.ى نزلت وانا دماغى بتودى وتجيب وفيها مليون حاجه وصلت الشقه وخبطت على الباب.
    فتحتلى هبه وكانت لابسه طقم يهبل ويجنن تيشيرت حملات معرى نص صدرها وهوت شورت خفيف مش مغطى كل طيزها كان يهبل مع بياض جسمها ومش لابسه كلوت او سوتيان دخلت وقفلت الباب وقالت تعالى اللاب جوه دخلت وراها وكانت ماشيه بتدلع وضهرها نصه عريان وطيازها بترقص قدامى زبى وقف زى العامود وعمل خيمه من الشورت السبورت
    قعدت قدام اللاب وشوفت ايه المشكله وعرفت أنه محتاج نسخه ويندوز وقولتلها الكلام ده وانه هياخد وقت وقالت ماشى وبدأنا الحديث ده
    هبه:قولى بقى
    أنا : بقى
    هبه:ههههههه لا بجد انت ليه بتبص عليا وأنا فى الحمام؟؟؟
    انا:العيب مش مني وانا متصنتش عليكى زى ما انتى فاكره وانتى عارفه شباك حمامك على المنور وكل شباك ممكن يتقفل وقت ما نحب ومحدش من بره يقدر يشوفك ولكن انتى متزعليش مني كنتى عيزانى اشوفك ومش هلومك على ده وهو شعور وارد عند أي واحده
    والصراحة أنا مقدرتش تهرب من جمال جسم وحلاوته انتى جسمك كله أنوثة ،مش انوثه عادية لا دى أنوثة متفجرةومقدرتش أتحرك واتسمرت قدام الشباك لأنى دوبت فى أنوثتك الطاغية
    اتسحرت بكى
    وقف قلبي واتسمرت عيوني هينفع تلوميني؟؟؟
    سحرك ليا هو السبب
    لقيتها بتضحك وبتبصلي بكل إعجاب وانبهار
    هبه: دا إنت فعلا أفحمتني ...
    وخليتنى احس أني قاعده مع رجل كبير في السن وخبير كمان وباين عليك بتاع نسوان على تقيل
    بس الصراحة.. ياواد يا ماندو ويا ماندو باشا!!
    إنت كبرت في عيني وسحرتني وسلبت مني إرادتي وحسستني بأنوثتي وبقيمة جسمي وكلامك صح جوايا كانثى هو اللى خلانى أشدك عشان احس بأني مرغوبة
    انا: احنا الاتنين حركتنا رغبات داخلية وصدقيني فيما قلت لك أنت عندك أنوثة متفجرة وطاغية تخليكى ملكة على رؤوس الرجال
    هبه: إنت دوبتني بكلامك
    انا:اعتبريني صديق وعاشق وكتوم وهخلى علاقتنا سر دفين في بير
    هبه: علي فكرة أنت فاجأتني بالتعبير عن اللى جواك وضغطت علي الوتر الحساس ورغباتى الجنسيه
    انت رغبتني فيك ولكن خايفه.
    انا: جربى ومش هتندمى
    ضحكت بشرمطه بصوت عالى
    هبه :أنت واد نسوانچي!!
    انا:عنيكى جميله ..
    سكتت
    قربت منها وقربت وشى لوشها ثم قربت شفايفى واتجاوبت معايا فقربت شفايفها حتى تلاقت شفتانا ،واخدنا بوسه طويله بهدوء شديد واتديت أسرع البوسوهي تتجاوب معايا وفتحت بقى وفتحت بقها ودخلت لساني ودخلت لسانها وقفت وأخدتها في حضني وعصرتها ووقتها فى حست بانتصاب زوبري والتصاقه بين فخادها وخلعتها تيشرتها والشورت بعد ممانعه خفيفه ونمنا على السرير ونزلت على بزازها الكبار و مصيت حلماتهما الكبيره المنتصبه وكأني طفل رضيع ،حتى بدأت وتتاوه وتوحوح ومكنتش خلعت الشورت وتحته زوبرى المنتصب بشدة وبقى الشورت زى الخيمة من رفع زوبرى ولاحظت هي الارتفاع شهقت و قالت: ايه ده؟
    فمسكت ايدها وحتيطها عليه فضمت ايدها عليه بشدة.
    هبه:ياه ده زوبرك جامد أوى .
    انا: متصلب من شدة الهياج ومن شوقه للدخول في عشه فضحكت..
    هبه: ممكن أشوفه؟ .
    انا :ممكن تشوفيه وتمسكيه كمان هو ملكك ،وقلعت الشورت وظهرت رأس زوبرى منتفخةفلمستها وقعد تحسس فإزداد انتصاب زوبري فقدامها بشدة .
    هبه: ياه ده زوبر كبير أوى
    وضحكت بشرمطه وعلوقية وعنيها تلتهمه...
    ومسكته بيدها فمسكت ايدها بايدى فوق زوبرى وأخذت ادعك زوبرى بيدها وبدأت أحسس على أفخاذها وأدخلت يدي إلى كسها أدعكه لها ..
    ثم أدخلت صبعى جوه كسها وأخذت ألعب لها في بظرها وهى تدعك زوبرى بيدها وبعدين نمت على السرير وبدأت في لحس ومص كسها واقعدت الحس كسها و بظرها و أعضهم وهى تصرخ آآآه...أححح...بالراحة علي ياماندو نا مش قدك وارتعشت بشدة وانفجرعسلها شلالات من كسها فلحسته بشهوة غريبةوهي تتأوه وتتوحوح من الشهوة وبعدين خليتها تمص زبى واقعدت تمص لي زوبرى بقوة وتعضه ..
    هبه :أنا أول مرة حد يمص لي كسي و بظري..
    وكمان أول مرة تجيلي شهوتي بسرعة وأرتعش دا أنا ما كنتش عايشة .يا لهوي عليك دا أنت فعلا خبرة صح وداهية!
    ونامت على ظهرها ورفعت رجليها على كتفي وطلبت مني أن ادخل زوبري في كسها فورا
    وأخدت زبي بقوة لتسلمه رهينة إلى كسها ودخلت رأسه بصعوبة فكسها ولما حاولت إدخال بقيته داخل كسها ومقدرتش وصوتت ااااااه احححححح مش قادرة إيه ده دا كبير قوي ..وتخين أوي
    وراسه مش عاوزة تخش فتحة كسى
    وبعدين حطيت تحت طيزها مخده ورفعت رجليهة بين أكتافي مرة أخرى فظهر لي كسها الوردي الجميل بشفايفه ومسكت بزوبري وأخذت افرش رأسه ببظرها حتى اهتاجت تماماوطلبت مني أن أدخله في كسها الجميل ولكنني قعدت بزبى افرشلها فى كسها التي انفتحت علي آخرها معلنة استقبال ضيفها بشغف ومخرجة أحلي ما عندها من إفرازات لتسهل دخول هذا الضيف المشتاقة إليه بكل سهولة ويسر.
    ولقيتها بتزعق بكل قواها .
    هبه :بعدين معاك دخله أرجوك أنا مش مستحملة كدة عاوزة زوبرك في كسي دخله دخله فى عشه المشتاق له ومسكت زوبري ودخلت رأسه فى كسه افاختفى رجعت لورت وأخرجت رأس زوبري فصوتت ...
    وقالت:حبيبي دخله بقي اعمل معروف أنا هموت منّك روحت مدخل زوبري برأسه وجسمه بالراحة حتى سمعت الأح الأح من هبه معلنة دخوله سرعت في الحركة حتى ضربت بيضانى كسها وطلع صوت الخبط الشديد الذي تبعته الأح والأوف والآهههه ..
    قالت: اذاى محسنش بأي ألم حبيبي عند دخول زوبرك في كسي ؟
    انا :لأن كسك نسي نفسه لما استقبل حبيبه
    وقعدا أُدخل وأُخرج مرات عديدة ولما قتربت شهوتها أحست بجدران كسها تقبض علي زبى بكل قوة وجبروت وتزيد من قوة احتكاكه بأحشائها ...
    وكانت بترتعش بشدة وجنون وتتأوه هي الأخرى ووجدت شلالا من منيي يتدفق بكل قوة وصادرا من سوزي آهات و الأح والأوف والصراخ .
    اما: مالك ؟؟؟؟
    هبه: لبنك شطة جوه كسي وحسيت بقذائف منيَك زى المدفع داخل كسي
    مخرجتش زوبري من كسها وارتميت عليها ولزقت صدري ببزازى وأقعدت ابوسها في بقها وأدخل لساني وهي تدخل لسانها فانتصب زوبري وأحست به جواها وقعدت تتلوي من الشهوه.
    هبه : في إيه زوبرك واقف ولسة ما خرجش؟ أنت إيه حديد!!!.
    وقعدتت أحركه داخل كسها يمينا ويسارا وأدخله وأخرجه ..حتى اهتاجت
    قالت: دا أنت عنيك فارغة أح آه أح أح أح آه آه آه...
    أنت طلعت لي منين ...
    أنت كدة هتعمل زوبر تاني!آآآآآآآآآه ياني يا كسي حرام عليك ولعته نار..
    أخرجته من كسها ....
    هبه: خرجته ليه ؟...
    أنا عاوزاه.. خرجته ليه؟..
    بس إنت زعلت ؟دا جميل قوي دخله ثاني وحياتي !!!أنا آسفة.. دا أنا ما صدقت لقيت زوبر يمتعني دخله بقي حرام عليك كسي مولع نار عاوزة أطفيها ..
    انا: عاوز أسألك سؤال ؟
    هبه: اسأل
    انا: ليه سبتينى اجيب فى كسك؟؟؟!
    هبه:عشان ابن عمتك مش عايز عيال دلوقت فأنا بأخد حبوب منه حلم يالا بقى دخله
    انا :حاضر هأدخله أنا هأنام علي ضهري وإنت فوقي زى الفارسة وجات فوقي وشها لوشى و قلتلها إنزلي بالراحة ودخلي زوبري واحده واحده لغاية ما يدخل كله وعملت كده وقعدت تحرك زوبري جواها يمينا ويسارا وتحت وفوق وأنا ألعب فكسها وطيزها وارتعشت وحسيت بزوبري يقبض كسها عليه ويعصره مقدرتش أتمالك نفسي وإنفجر لبني جوه كسها
    وقامت من فوقي واتمددت جانبي علي السرير
    هبه: ياه يا حبيبي دا أنا ما كنتش عايشة وكنت فعلا محتاجة الجنس دا إنت خلتني أحس بالراحة والهدوء دا فعلا الجسم بيحتاج الجنس عشان يرتاح إنت ريّحت قلبي .
    انا:يعنى اتبسطى؟؟؟
    هبه جدا
    انا:المره اللى جايه همتعك أكتر وهنيكك فطيزك
    هبه:طيزى لا هتوجع جامد
    انا:خليكى واثقه فيا
    هبه:حاضر أنا كلى ملكك
    وقمت لبست وطلعت البيت وكنت بقابل هبه كل ما تتاح الفرصه ونكتها فطيزها وكنت بحب النيك معاها عشان بنزل لبنى فى كسها

    انتهى الجزء السابع


    الجزء التامن الكلبه نوسه


    عدت الايام وكنت بنيك نوسه وهبه وفالاجازه كنت بنيك بنات خالى وقضيت ايام كلها نيك وكنت بمارس معاهم بعض انواع الساديه زى الضرب على الطيز وقرص البزاز والضرب على الوش وشد الشعر والشتايم وكنت بحس أن نوسه أكتر واحده بتتجاوب مع النوع ده وبتهيج اكتر كل ما الضرب يزيد ويبقى اقوى وافرازاتها تزيد كل ما الاهانات تزيد وكنت بزود عليها الاهانات يعنى كنت اخليها فى وضع السجود واحط رجلى فوق راسها وانا بنيكها او اتف على بزازها وكنت اخليها تشتم نفسها وانا بنيكها .
    وفى يوم بعد نيكه طويله بين طيازها وكسها ومص زبى وضرب جامد وشد شعر وشتايم ونزلتهم فكسها وطيزها دار الحوار ده
    أنا :قوليلي يا شرموطتى
    نوسه:عيون شرموطتك
    انا:أنا بحس أنك بتهيجى قوى من الضرب والشتيمه والعنف وأنا بنيكك
    نوسه:مش عارفه بس بحس بإحساس غريب كده ويبقى هيجانه قوى من الضرب والشتيمه ولما بتخلينى أشتم نفسى وأنت بتنيكنى بحس بنشوه غريبه
    أنا :انتى شكلك كده ماسوشيه
    نوسه:ماسوشيه؟ ؟؟؟!!
    أنا :آه ، أنا افهمك ماسوشيه دول اللى بيحبو العنف فالنيك يحبوا أن اللى بينكهم يضربهم ويشتمهم ويهينهم ويذلهم
    نوسه:هو فى كده؟؟؟!!!
    انا:طبعا النوع ده اسمه الجنس السادى وبيبقى فيه الطرفين واحد بيبقى مسيطر وده اسمه ماستر والتانى خاضع وده اسمه سليف وبيبقى السليف خاضع للماستر وينفذله كل طلباته وبيقبى للماستر الحق انه يعمل اللى هو عايزه مع السليف سواء بالضرب او الشتيمه او النيك والسليف مالهوش حق فالاعتراض وبيسمع كلام الماستر وبتوصل ان احيانا الماستر بيعمل حمام على السليف بتاعته وبيستخدم معاها ادوات تعذيب مختلفه وبتبقى متعة السليف فى فالحاجات اللى بيعملها فيه الماستر بتاعه زيك كده بتستمتعى وانا بضربك او اشتمك وكل ما الألم يزيد والاهانه تزيد كل ما متعتك تزيد
    نوسه:معقول اللى بتقولوا ده؟؟؟؟!!!
    انا :طبعا خشى على النت واتعرفى على الكلام ده واقرى واتفرج على فيديوهات تعذيب وساديه
    نوسه:طيب تفتكر انى سليف يا ماندوا
    أنا:ممكن وايه المانع، أقرى عن الحوار ده والمره اللى جايه شوفى ناويه على ايه
    نوسه :حاضر
    وقامت غديتنى ونزلت كان الكلام ده يوم الاربع وأنا كنت بقضى خميس وجمعه مع مرمر وروبى ورينا وجه يوم السبت وكنت راجع ملهوف وعايز الوقت يعدى ويجى الميعاد اللى هقابل فيه نوسه عشان اعرف قرارها ايه وهيبقى عندى كلبه أعمل معاها الممارسات الساديه بجد ولا لا، وكانت المفاجأة
    فتحت باب الشقه لاقيت نوسه قاعده عريانه ملط على ايديها وركبتها فى وضع السجود واديها مفروده قدامها أول ما دخلت وقفلت الباب جات وقعدت تبوس رجلى رفصتها و
    قلتلها:افهم من كده أنك قررتى تبقى سليف؟؟؟
    نوسه: أيوه أنا من هنا ورايح تحت امرك
    انا:من دلوقتى تكلمينى باسلوب وقار واحترام تكترى من كلمات سيدى ,معلمى,حضرتك,سيادتك وماتتكلميش بضمائر بشرية بدل ما تقولى انا تقولى كلبتك خادمتك جاريتك وتكملى كلامك مفهوم كلبتى؟
    نوسه :مفهوم سيدى
    انا :ودلوقت قدمى طلب التقدم لسيدك وترجيه بقبولك
    نوسه: ارجو من سيدى ان يقبلنى كلبته الحقيرة خادمته الذليله جاريته المهانة فشرف كبير سيدى ان تمنحنى حياة جديدة فى مملكتك الخاصه واعدك ببذل قصارى جهدى كى اكون كلبتك المطيعه وافضل من كل كلبة بالعالم فقلت لها عظيم كده انتى كلبتى بشكل رسمى
    روحت مسكها من شعرها و شدتها جامد ناحيتى جبت خرزانه كانت هى مجهزها و ضربتها على كسها و هى بتتنفض جامد و تقولى شكرا
    انا:دا انا هفشخك يا متناكه يا لبوه و كل ما اوقولها كدا هى تهيج اوى و كسها يفتح و يقفل قعدت على الكرسى و هى تحتى على ايدها و رجليها قلتلها بوسى جزمتى ولمعيها بلسانك يا كلبه يا متناكه وضربتها بالقلم علم فى وشها و احمر اوووى .
    نوسه :حاضر يا سيدى انا اقل من جزمة او شبشب تلبسها رجليك فاتمنى انى اعيش فى خدمة كل اللى تلبسه رجل حضرتك سيدى انضفهم وامسحهم وابوسهم واحطهم على راسى
    ونزلت فضلت تبوس جزمتى وتلحسها وتنضفها بلسانها و هى بتلحس ضربتها على طيزها بالخرزانه و هى بدات تدمع من الألم و فى نفس الوقت حاسه باحساس جميل اوى عمرها ما حسته و كل ما تلحس اكتر واضربها على طيزها جامد و هى تقول ااه و تصرخ ..
    انا: وطى صوتك يا متناكه
    نوسه :حاضر امرك امرك يا سيدى
    انا :تعالى ورايا
    لسه هتقوم تقف .. ضربتها جامد على بزازها وقلتلها يا متناكه تعالى ورايا على ايدك و رجلك زى الكلبه انتى سامعه يا لبوه و ضربتها بالقلم جامد و مشيت ورايا على ايدها و رجليها لحد اوضه النوم.. و نيمتها على السرير وربطتها فى السرير زى النجمه رجليها مفتوحها اوى و ايدها مفتوحه مربوطين فى السرير وجبت الخرزانه و فضلت امشيها على كسها و ادوس جامد على زنبورها و هى تصوت و تصرخ....ورحت جبت مشابك و حطيتها على حلمات بزازها ووزعتها على جسمها و هى تصوووت اااااه انا مش قادره استحمل قتلها يا شرموطه اوعى تعلى صوتك من غير اذنى و ضربتها بالخرزانه على جسمها الابيض وعلى المشابك لغايه ما وقعت المشابك كلها و شدتها من شعرها وخليتها فتحت بقها وتفيت تفتين كبار وخليتها بلعتهم وروحت جبت شمع وولعت وفضلت انقط على جسمها وبزازها وكسها وهى تصرخ من الالم والوجع وتقولى شكرا يا سيدى وكان كسها غرقان عسل بعد ما مليت جسمها شمع جبت مضرب دبان كان عندنا وفضلت اضربها بيه لغاية ما الشمع كله وقع روحت فكيتها وشديتها من شعرها وسحلتها لغايه الحمام وقولتلها يالا يا وسخه يا لبوه اطلبى انى اديكى شرف تكونى المبوله بتاعتى
    نوسه:أرجوك يا سيدى آدي للكلبه الوسخه الشرموطه شرف أنها تكون المبوله بتاعتك
    روحت مطلع زبى وخليتها تبوسه وروحت شاددها من شعرها وبعدتها عنى وامرتها تفتح بقها وتشرب اللى تقدر عليه من بولى وفعلا عملت كده ونزلت كميه كبيره من المايه وفعلا شربت كميه كبيره منه وبعدين امرتها تلحس المايه اللى نزلت على الارض عملت كده وبعدين مسكتها من شعرها مسحت بجسمها الارض ودوست على راسها برجليا وقعدت امشى رجلى وادوس جامد على بزازها وكسها وهى مش قادره تطلع صوت عشان انا امرتها متطلعش صوت بعدين خدتها على بره وأنا جررها من شعرها
    وقعدت على الكرسى وفردت رجلى على ضهرها وكتبتلها شويه أدوات تجيبها عشان استعملها معاها
    وكان منها طوق كلاب وسلسلة وخرزانات بأحجام مختلفه ومضرب تنس ومضرب دبان كهربا وكرباج سودانى وكرباج شراشيب والكتريك ومشابك ودبابيس ورق السوداء وشمع وحبال وسلك كهربا وخرطوم مايه وحزام جلد وشبشب ابو صباع وعصايه مبططه خشب ومسطره حديد واساور جلد بسلسله للرجلين والايدين و2 كلبشات وكاتم للفم وغامض للعيون وعلبة سجاير وقلتلها تجيب دول مؤقتا لغاية لما افتكر هعوز ايه تانى .
    بعد كده غديتنى وكانت هى على ايديها وركبتها وأنا قاعد على ضهرها وبعد الغداء نكتها نيكه كلها ضرب وشتيه وتفافه على وشها ولما جبت لبنى نزلته على الأرض وخليهتا لحسته من الأرض ومسحت بجسمها الأرض من العسل بتاعها وامرتها تنزل ومن الأسبوع اللى جاى تكون جهزت الطلبات دى ولو فى جديد ابلغها بيه وتجهز نفسها لخدمتى
    وبقيت نوسه كلبتى وجاريتى اللى كان اسمه “عمتى نوسه” بقى إسمى “شرموطة” و “وسخة” و “متناكة” و “خدامتى” و" كلبتى" و "جاريتى " كنت ارجع من المدرسه على شقتها وهى مستنيانى عريانه وطوق الكلاب فرقبتها وقاعده ووشها فالارض فى وضع السجود واديها مفروده قدامها اول ما ادخل تقلعنى الجزمة و تخدم رجليا و تنضفهالى بلسانها.
    كنت أقعد على الكراسى وهى تنتظر اوامرى:
    يا إما قدامى على يدها و ركبها عشان امدد رجليا و اريحهم على ضهرها (و ممكن نقعد كده أربع أو خمس ساعات) يا إما امدد رجليا على كرسى صغير من الجلد و هى تبوسهم و تلحسهم و تمص صوابع رجليا و تلحس الوساخة اللى بينهم
    وقت الغداء تحطلى الأكل على الترابيزة وتنام على الأرض تحت رجليا عشان ابقى مرتاح. و بعد ما اخلص أكل ارميلها الفضلات المتبقية تأكلها ببقها من الارض من غير ما تمسكها بايديها
    كان من حقى اضربها فى أى وقت وكنت بشتمها على طول و كنت بتلذذ بتعذيبها و إهانتى ليها و هى بتتلذذ بالألم على جسمها و اهانتى ليه و بتحب تتذل ليا و تهين نفسها عشان تسعدنى
    كنت ببات عندها ايام كتير كنت انام على السرير و هى عريانة على الأرض جنب السرير عشان لما اقوم من النوم ما ادوسش على الأرض و ادوس على جسمها ومكنش ليها الحق انها تطلع على السرير إلا لو امرتها بكده لما اكون عايز استعملها وانيكها
    كنت بقضى عندها ايام كامله بعد ما أرجع من المدرسه لغاية بالليل واحيانا ابات معاها وكان اليوم مده
    بعد ماتبوس رجلى كانت لازم تمص زبى كانت تمصه وتلحسه هو و بيضتيه فعلا بلسانى و يدى لغاية ما ينزل لبنى فى بقها و تبلعه كله. و بعدها اقولها: مبسوطه … (أى إسم من الأسامى اللى كنت بسميهالها )
    نوسه: انا متشكرة جدا يا سيدى ماندو إنك سمحت لى إنى ابوس رجليك و إنك ضربتنى و سمحت لى إنى أبوس إيديك و أخدم زبك و متشكرة جدا و بلعتنى لبنك الحلو. يا سيدى أنا خدامتك و تحت جزمتك و اللى حتأمرنى به أنا حنفذه و خضوعى لك خضوع كامل و لك إنك تتصرف فى و تعمل فى أى حاجة إنت عايزها.
    و بعدها كنت بامرها انها تروح اوضه النوم و تجهز نفسهاو ده معناه انها اقل من دقيقه تكون نايمه على السرير على ظهرها و رجليها مفتوحة و مستعدة لاستقبال زبى. وكانت تجرى على ايدها و رجليها وكان منظرها يهيجنى اخشلها اخلع هدومى بهدوء و واخش بين فخادها المفتوحين و افشخ كسها بزبى
    و أدخل واطلع زبى منها بقوة واضربها على وشها بقوة فتصرخ من الألم وقولها: مش عاجبك؟ اطلعه منك يا شرموطه أو كلبه أو وسخه زى ما احب
    و تتوسل انى ما اطلعهوش منها و يضربها زى ما احب بس ما احرمنيش من المتعة اللى باديهالها. فانزل على وشها و بزازها ضرب وهى تتلوى من الألم و اللذة و تقولى نيكنى يا سيدى نيك شرموطك ولبوتك الوسخه اتمتع بخدامتك وكلبتك .
    كنت اامرها تفتح بقها واتف فيه واخليها تبلع التفاف.
    و كنت انيكها و اضربها لغاية ما جبهم فكسها بداخلى و انام على ضهرى و بإشارة من صباعى تنزل على زبى وتبدأ بلسانها فى عملية تنظيف زبى.
    وانام ولما اقوم اجرها من شعرها للصالة وازقها على الأرض قدامى وتكون مداس لرجلى.
    انا:انتى يا كلبه
    نوسه:امرنى يا سيدى
    انا:هاتى الشبشب
    كانت تجرى نوسه على ايديها ورجليها وتجيب الشبشب باسنانها وتحطه تحت رجلى أروح أقوم من على الكرسى واقعد على ضهرها واحط رجل على رجل عشان حمل جسمى يبقى كله عليها وكنت اضربها على طيزها بايدى أو بالشبشب أو لو فايدى حاجه من الأدوات اللى بستخدمها وأنا بتسلى عليها وكنت أطلع السجائر مش عشان اشربها لكن هى كانت أول ما اعمل كده تلف وشها فالناحيه اللى أنا قاعد عليها وتطلع لسانها عشان احط طافية السجاره فى بقها وتفضل كده لغايه ما اطفى السجاره بين فردتين طيازها وبعدين تقفل بقها وتبلع الطافيه وكنت احشر عقب السجاره فطيزها أو اخليها تاكله .
    لما كنت اخش الحمام كانت تيجى ورايا على ايديها ورجليها وتفتح بقها واتبول عليها تشرب اللى تقدر عليه وتلحس الباقى فالأرض وتنشف الأرض ببزازها.
    أحيانا كنت اقعدها على كرسى بالمقلوب واضربها بأدوات مختلفه على ضهرها وطيازها .أو اعلقها فالسقف واجلدها
    وكنت أوقات كتير انزلها الشغل الصبح وفطيزها زبر صناعى وجبنا زبر صناعى على شكل ديل كانت بتلبسه طول ما هى فالبيت وأنا مش عايز أستخدم طيزها
    و فى الليل قبل ما انيكنها اقوم بجلدها بالخرزانة على ظهرها عقاب على اى غلطه طول اليوم وبعدين تستحمى و تقدم جسمها نظيف استعمله فالنيك زى ما أنا عايز فطيزها وكسها.
    و بعد ما اخلص من إستعال جسمها انام على السرير و تنام على الأرض تحتى و بمجرد أن تصحى فى الصبح تبدأ بمص زبى واصحى انيكها نيكة الصبح اللى بتكون فيها فى أغلب الأحيان على ايديها و رجليها وانا انيكها من ورا فطيزها وكسها و اضربها بعنف على طيازها لغايه ما تحمر طيزها فتزيده هياجى.
    وعدت الأيام وأنا بستعبد كلبتى نوسه وخصصنا اوضه كامله فشقتها للتعذيب وأدوات التعذيب فيها كل أشكال واجهزه وفيها حلقه فالسقف عشان لو حبيت اعلقها واضربها وهى متعلقة كانت كلبه وجاريه مطيعه جدا ليا

    انتهى الجزء التامن
    واستنوا الجزء التاسع وشرموطه جديده من حريم عليتنا
     
    اموت فى الجنس و mego.magmag معجبون بهذا.
  2. M.b.z

    M.b.z عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏9 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    113
    الإعجابات المتلقاة:
    43
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Damascus Governorate, Syria
    رووووووعة استمر يا باشا
     
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - شراميط عيلتنا الجزء
  1. THE GOHST
    الردود:
    1
    مشاهدات:
    15,902
  2. THE GOHST
    الردود:
    4
    مشاهدات:
    16,995
  3. THE GOHST
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    17,845
  4. THE GOHST
    الردود:
    4
    مشاهدات:
    19,362
  5. THE GOHST
    الردود:
    5
    مشاهدات:
    24,465
الكلمات الدليلية للبحث:
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


سكس كرتون المحقق كونانقراءة قصص وبيقله دخله في طيزيقصة سكس محارم ضيق البيت سبب في ارتضام زب الولد في مؤخرة امهافلام سكس سودانيةشلحت وانتاكتسكس نجرانصور أمهات - صور تجسس محارم تجنن و اجسام نار | محارم عربيمجموعه من صورانيك المحرامماخرات زوجات عرب متحررات تويترهنتاي استرجاع حنان اني الضائعمثيرة قصص مصورهزوجه مصريه متحررهxxnxبحث ع بنت للزواج فورا 2018شيميل عرباغتصاب بنت الجيرانarabincestافلام سكس سودانيةقصص سكس هي وعمهاصور أمهات - صور تجسس محارم تجنن و اجسام نار | محارم عربيديوث طيز كبيرفضلت ابوس و افعص في بزازهاsex stories aaahh haammmsexstorymilftoon redneck ageنيكوني و شرمطوني على ازبابكمتجسس محارم سكس محارم الواد متع امه وخالته نيكصور زبي20سملواط.عربtheصورقنص طيازمزز نارسكس محجبات منيوكات مثيره من الزقازيقنيك أمهات تخينه ومهلبيه بورنو عربىقصص.سكس.حريم.عيلتناxnxxانا اعشق الزب قصتياحلي نيكه من عم خميسصورسكس طيزوقصص ام نهى خالتىبوسه سافلهصورقنص طيازنكت مراته وهو ناك مراتي قصصسكس طيز محارمسكس نجرانزب جزائريصور سكس عربيcache:gQqac2iWhToJ:vitra-sajt.ru/t7977/ سكس خالتيقصص سكس كرتون مصورة سافيتا مترجمةصور قنص طياز حريمصور شويه مزز بلدي تستاهل النيكمنقبات سافله وشراميط وقبحه وقصصpornمترجم سكس كرتون العروس المهانة قنص اطياز محارم يمنياقواقصص سكس مصورةقصص سكس كرتون امهاتانمي عاهرة الجميع مترجمقصص سكس زوجي يثيرني لي درجه الجنونديوث زوجتي القحبه لتبادل واتساب ﺭﻗﻤﻲنسوانجي منقبات فاتنات شراميطسكس صبي ينيك خالتيقصص سكس مصوره نيكه من اجل هديه الی حبيبيقصص جنسية تحرر وتعريصقصص نيك محارم اغريت ابو زوجي فناكنيسكس شبابسكس milftoon مترجمقصص سكس بنت عمي فريالنيك اتوبيسصور سكس سمراليمنيةنريدبنات.عريت.يمنايتاهتزاز طيزها قصص 18xnxxxبنت تجلخقصص نيك طيز حماتي المنقبه مع القات الساخنهأروع صورمحارم سكس جزائريةبنات مع امهات سكس زوجتي القحبه لتبادل واتساب ﺭﻗﻤﻲقصص سكس فيليما الجزء العاشرنيك اتوبيسقصص سكس كرتون اخييحبطالبه تهرب من الصف لتتناك من عشيقهاطيز رجلقصص شواذوشراميطعاوزشاب ينيك مراتي جامدنيك طيز عفاف وجراتهاقصص سكس محارم مصوره لوفي وناميقصص سكس كرتون مصورة سافيتا مترجمةقصص سكس محارم اخوات انا واختي مشاعل الشرموطة بفرنسا سكس سعودي (حقيقة)سگس فشخخخخخخداعبت أخت زوجتي هل نسيت ذالكهنتاي المرأة العملاغة و الولد hachishaku هنتاي المرأة العملاغة و الولد hachishaku xxmxقصص فيلاماالحلقه 4 من كارتون العروسة المهانة هنتاى