قصص سكس شراميط كيف اصبحت سالب الاجزاء من 10الي12

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة النايب, بتاريخ ‏18 يونيو 2017.

  1. النايب

    النايب عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏29 أكتوبر 2016
    المشاركات:
    28
    الإعجابات المتلقاة:
    19
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    بنيك اي شرموطه او خول او شيميل
    مكان الإقامة:
    مصر القديمة, محافظة القاهرة‬, مصر
    الجزء العاشر
    انا سمسم كنت أنا وهانى حجزنا رحلة لمدة 5 ايام وطلبنا من المشرف انه يسكنا فى أوضه مع بعض فقال ان الاودة فيها سريرين لأربع أفراد وشاف هانى كشف الحجز فوجد يوسف ووسام ودول أصدقاءة المحبين ليه فقال لهم ووافقوا والمشرف سكنهم معانا وجاء ميعاد السفر وركبنا القطار وقعدنا هانى ووسام وانا ويوسف ودار حوار بينى وبين يوسف عن كل شيىء وحكالى على مغامراته فى النيك وقالى على فكرة انا اعرفك من زمان قلتله من هانى قالى لا قلتله من مين قالى لما نوصل ونبقى لوحدنا اقولك وبعدين سالنى انت ليه حاطط صورتك على الفيس من غير تيشرت وانت احلى من الصورة قلت يبقى شاف صفحتى اللى على الفيس ووصلنا بالسلامة وفى الفندق وقف جنبى موظف الرسبشن أثناء توزيع مفاتيح الاوض وبصلى انا وهانى وقال نورتوا الفندق ونورتونى وكان فى طلوعنا ونزولنا يسلم علينا ويمدح فينا ويبص على جسمنا من فوق لتحت زى ما يكون بيقول عايزكم طلعنا الحجرة وكانت مكيفةودخلت الحمام قلعت البنطلون ولبست الشورت على اللحم والتيشرت لأن الجو كان سخن وهما قلعوا ومددنا على السراير ولبسنا ونزلنا ركبنا الاتوبيس وزورنا معالم المدينه وآخر النهار فى الفندق طلعنا للنوم قلعت البنطلون وفضلت بالشورت والتيشرت وولعنا االاباجورة ووسام قال انا حنام انا وهانى ويوسف قال خلاص وانا معاك وسام قالى خلى بالك بياخد السرير كله و بينام فى وسطه قلتله وانا حانام فى وسط السرير وضحكنا وفعلا يوسف خد السرير كله ونمت واديته ضهرى وحسيت بنفسه فى قفايا ولازق فيا لفيت ايدى ورفعت التشيرت وعملت نفسى باهرش ونزلت بايدى تحت الشورت وهرشت لقيته لازق فيا قوى وزبه واقف شلت ايدى لقيته حط ايدة على ضهرى وقالى اهرش هنا ونزل ايدة يهرشلى فى طيزى وقالى فى ودنى انت سمسم على نسوانجى وسونه على الفيس وانا على احمد صديقك فى الفيس عرفت انه يعرف عنى كل حاجه وقالى انا من زمان وانا عايزك وقعد يحسس عليا وقالى طيزك وجسمك ناعمين زى ماقلتلى وانا كنت بعتله على الفيس صور طيزى والخرم والفيديو اللى كان صاحب مهند صورة ومهند بينكنى وهو بعتلى صورة زبه وكنت بتمناه انه ينام معايا لأنه كان حنين ولطيف وزبه عجبنى وهو على الفيس وقلعنى وقلع هو كمان وحضنى جامد من ضهرى وقالى عايزك تمصلى زبى قلتلة ووسام وهانى يشوفونا قالى هانى بيتناك وببص لقيتهم عريانين وهانى بيمص زبه تشجعت ولفيت ومسحت زب يوسف بلسانى وحطيط بيضانه فى بقى ولعبت فيهم بلسانى وخرجتهم وقعدت امص زبه حوالى ربع ساعة وقلتله زبك حلو قوى وكبير وحينكنى ويمتعنى اتعدل على السرير ونيمنى على ضهرى ورفع رجلى على صدرة وجاب كريم الوش من على الكوميدينو وحط فى زبه وفى طيزى ودخل زبه وقالى انت واسع قوى وطيزك حلوة زى ماكنت بتقولى قلتله وانت اخيرا زبك بينكنى حبيبى قالى حمتعك ياخول انت ايه قلتله خول ومتناك ولبوة واستمر ينكنى وانا اقوله ااااح اااااح اااااف يالهوى ادينى جامد دخله كله يالهوى على زبك وماكنتش دريان إلا بزبه وحلاوته وهو بينكنى واقوله انا متناك وعايز كتيروصوتنا طلع وصوت هانى ووسام طلع واستمر ينكنى اكتر من نصف ساعة فى أوضاع مختلفه وقالى أنزل لبنى فين قلتلة فى طيز لبوتك( لأن الزب لما بيقذف بحس بنباضاته المتتالية فى طيزى وبيهيجنى اكتر) صرخ جامد وهو بينزل لبنه وانا صرخت وحسيت بدفع اللبن فى طيزى وخرج زبه ولقيت هانى ووسام واقفين وكلهم شهوة ورغبه ووسام قالى انت وهانى حلوين قوى وانا كنت معجب بطيزك وانت لابس ودلوقت هتجنن عليها وانت عريان وقال ليوسف قوم نام مع هانى وانا حنام مع سمسم وقعد جنبى ومشى ايدة على كل جسمى وقال ياه أخيرا حنيكك يالبوه وببص على زبه لقيته تخين شويه قعد يحضن فيا ويبوس فى كل حته فى جسمى وخلانى اقعد على ركبى وصدرى على السرير فطيزى اترفعت ووسعت لأنه فيها لبن يوسف دخل زبه بالراحه وحسيت بيبضانه بتخبط فى طيزى جامد وفضل يقول حبيبى انت جميل وطيزك تجنن وانا سايح وهايج وطيزى نملت من كتر دخول زبه وخروجه وكل كلمات احساساتى بالنيك طلعتها وهو قالى اه يا متناك بصوت عالى وصرخ وهو بينزل وسمعت صرخه هانى ويوسف وفضل نايم عليا وزبه جوه ورحت فى النوم وهو زبه فى طيزى وصحيت الصبح بصيت عليهم كانوا نايمين والتكييف شغال والاودة سخنة وطيزى غرقت السرير وصحيتهم عشان ينزلو المطعم للفطار واستحموا ونزلوا وانا دخلت استحمى وانا هيمان وسرحان فى اللى حصل وكنت سايب الكلوت وهدومى على السرير واستحميت وخرجت انشف برة جنب السرير وكانت هناك مفاجآت ازهلتنى وبصطتنى حبقى احكيها لكم فى قصه أخرى لأنه حصل من ورى المفاجاة أحداث كتيرة ومثيرة ونزلت المطعم وخرجنأ ورجعنا وتكرر اللى حصل وبقوا كل يوم بالليل يبدلوا علينا انا وهانى وكل مرة فى أوضاع مختلفه تشعرنا بانوستنا الدفينه وآخر ليله اتفرجنا على الماتش و يوسف قال نطلع نحتفل فوق ونودع السراير وضحكنا وسهرنا للساعة2وهما شبعونا نيك فى اوضاع حنسية مختلفه كان أحلى وداع وكنا انا وهانى كل يوم نتناك مرتين من وسام ويوسف وشبعونا بوس وتحسيس و انا اختصرت عشان مش عايزكم تزهقوا والأحداث اللى جايه ليها طعم حلو ومثيرة لان المفاجاءة كانت جامدة قوى وما حدث بعدها يحتاج لقصه منفصلة. لانى حتى وانا باحكيها بببقى فى حالة هيام كأنها بتحدث وانا بحكى وإلى اللقاء فى القصة رقم 11.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
    القصة رقم 11

    ده الجزء التانى من اللى حصل معايا ومع هانى فى الفندق اثنا الرحله بعد ما نمت مع يوسف ووسام وفى الصبح استحموا ونزلوا للفطار وقمت طلعت كلوت وتشيرت وحطيطهم على السرير ودخلت الحمام وخرجت عريان انشف جسمى وقفت وضهرى للسرير التانى وانا حاطط الفوطه على وشى سمعت حركة بصيط لقيت موظف الرسبشن واقف جنب السرير التانى وده اللى كان بيعاكسنى انا وهانى المفاجاءة خلتنى سبت الفوطه وقلتله انت مين قالى نزلوا مفتاح الحجرة للرسبشن فطلعت اغير الملايات باعتبار أن مافيش حد فى الحجرة اديته ضهرى وكملت تنشيف جسمى ولمحته فى المرايا واقف مذهول وبيبص على ضهرى ومسكت الكلوت وقع من ايدى وطيط اجيبه بس طولت شوية لقيته بيبص على طيزى وايدة بتدعك فى زبه وقفت شوية ولقيته بيسالنى حضرتك حتخرج معاهم والا حتقعد فى الحجرة وكان زبه واقف وكبير وباين من تحت الترنج اللى لابسه قلتله وانا ببص على زبة حاخرج وبعدين ابقى اقعد يوم تانى لبست باقى الهدوم ونزلت حكيت لهانى واحنا فى السيارة وكانت دماغى فى منظر زبة اللى واقف وحيخترق البنطلون وهو بيلعب فيه وبيكلمنى هانى قالى وانت عايز ايه قلتلة مش عارف واحنا راجعين فى الاتوبيس قلت لهانى انا عايزة قالى بكرة فى جوله حرة خليك انت والاتوبيس حياخدنا السوق وحنرجع على الغدا يبقى عندك من الساعة 9 للساعة 3 براحتك و لما نرجع دلوقت قوله انك بكرة قاعد وخليه يجيبلك الفطار فى الحجرة ويطلع يفرش السرير براحته بعد الاتوبيس ما يمشى وفعلا قلتله زى هانى ماقال قالى انا افرشلك السرير ورد ضحكت ولفيت ولقيت عينه مش عايزة تنزل من عليا انا وهانى وقابلنا موظف تانى شبهة سلم علينا وطلعنا وطبعا بالليل حصل مع يوسف ووسام زى كل يوم وألصبح صحيتهم استحموا وهانى خد المفتاح وسلمه لموظفي الرسبشن وحطيت كلوت على السرير ووقفت جنب الشباك وبمجرد الاتوبيس ما اتحرك دخلت الحمام ولما سمعت الباب اتفتح خرجت انشف جسمى كالمعتاد ولمحته واقف جنب السرير التانى وتعمدت انى أنزل على ركبى على الأرض وعملت نفسى بادور على شباب وطولت شويه وقمت قلتله أهلا انت جيت قالى حتفتر دلوقت وجه جنبى قلتله كمان شويه ومسكت الكلوت عشان البسة مسك ايدى وباسها وحط الكيلوت بعيد قلتله انت عايز كدة قالى اه قلتله يعنى انت لابس وانا أبقى عريان قام وقلع كل هدومه وكانت المفاجاءة التانية وهى زبه واقف وطولة لايقل عن 27 أو 28 سم وتخين جدا وقفت ببص عليه وانا معجب بيه لف ورايا وحضنى من ضهرى قلتله لحسن حد يفتح علينا قالى مفاتيح الاودة معايا وكمان ما حدش يطلع الاود إلا أنا واتنين ولاد عمى وعارفين أني معاك وانا ابن صاحب الفندق ووالدى قاعد فى الرسبشن بدالى قلتله بس زبك تخين لقيته جايب معاه كريم قالى ماتخفش هو حينام على ضهرة وانا اركب عليه وانا اللى ادخله بنفسى لغاية ما اطمن وحط كريم فى زبه ولفيت وحط كريم فى خرم طيزى وحضنى وفضل يبوس فيا ويمص ريقى ولسانى لقيت نفسى مش قادر أقف من كتر ما هجت وسحت مسكنى ونام على ضهرة وقعدت على زبه بالراحه وانا مرعوب وبقيت اقعد واقوم لغاية ما دخلت راسة قمت مرة واحدة حسيت بوجع وقام هو ونيمنى على وشى وحط مخدة تحتى حسيت بطيزى فتحت خالص قلتله بالراحه مسك زبه وقعد يفرشنى على خرم طيزى لغاية لما شعر ان انا خلاص مستعد حط زبه ودخل حتة وخرجه ودخل حته أكبر وخرجه ودفعة مرة واحدة صرخت وقلت اااااااه اااااى ااااى قالى خلاص دخل كلة حبيبى ونام عليا شويه وبدأ ينيك فيا وبيدخل ويطلع بسهوله وكنت فى دنيا تانيه من حلاوة زبه اللى مالى تجويف طيزى من جوة وقالى انا بعمل ايه قلتله بتنكنى قالى تبقى انت ايه قلتله متناك وخول ولبوتك حبيبى واستمر اكتر من ساعة إلا ربع ينيك فيا وانا بقول اااااح ااااف دخله كله نكنى جامد انا لبوتك اموت فى زبك وهو يقول زبى عجبك يامتناك مش حسيبك الكام يوم الباقين وامتعك وتمتعنى واخلف منك وانا اقوله وانا حبيبك وحسيت بزبه بيخترق امعاءى وانا متجنن من زبه واستمريت انا وهو نقول اااااااح اف اف اف يالهوى زبك نار وهو يقول طيزك من أول يوم وانا حتجنن عليها ولقليت نبضات متتاليه من زبه واندفاع كميه من اللبن وانا اصرخ وأقوله حبيبى ااااه طيزى سخنت وفضل نايم عليا شويه وخرج زبه واستحمينا وقعد معايا لغاية ما فطرت وافتكرت كلمه لما قالى أن ولادة عمه الاتنين عارفين انه معايا سألته انت قلتلهم قالى من يوم ما جيتو وهما حيتجننوا عليك انت وصاحبك هانى وكانت الساعة 11 قالى حنزل شويه واجيلك الساعة 12 قلتله بفرحه حستناك وفردت على السرير وغفلت وصحيت على ايد بتحسس عليا وبيبوسنى وقالى جتلك حبيبى ماقدرتش أبعد عنك اكتر من كدة وقلعنى وقلع هو وقالى كدة الخوف والكسوف راح منك انيكك براحتى واسمع صوتك يعلى وانت بتتمتع بزبه وقالى نام على ضهرك ورفع رجلى على كتفه وحط كريم ودخل زبه واخترق طيزى بدون ألم وكل اللى حسيت بيه انى بتناك وزبه مالى طيزى وبتمتع بيه وانا باصرخ من كتر النشوة واللذة وهو يقول اصرخ كمان وهو يصرخ ويقول خدى يالبوتى يامتناكه يامجننه الناس كلها وصرخت جامد قوى بدون ماادري وقالى شفت المتعه وانا مش قادر ارد عليه وصرخت تانى وقلتله نزلهم .. نزلهم مش قادر الحقنى برد طيزى ولقيته صرخ صرخة جامد وقالى بينزلوا يامتناك قلتله حاسس بيهم وقالى وشك حلو قوى واحمر وكل تقاطيع وشك وانت بتتناك كانت بتعبر على انك مبصوط وهايج وسايح وعيونك ووشك كله مياعه ودلع وكانت بتهيجنى اكتر وبتشعجنى أنى اتاخرت ومنز لهمش عشان اتمتع بوش اللبوه المتناكه بتاعتى قلتله وانا ملكك وفضل حوالى 5 دقائق نايم عليا وخرجه وهو زى الصاروخ ... وقعدنا شويه وقالى انا حستناك انا وابن عمى ومعاك هانى فى حجرتى اللى فى اخر الطرقه بعد الغدا بنريح ساعتين قلتله تانى قالى زهقت قلتله مش ممكن أزهق من الزب الجميل ده وحطيت ايدى على زبه ووطيط وبوسته قالى قلت ايه حتيجى قلتله مش لما اسال هانى قالى مش هو زيك قلتله بردوا اساله. . ونزل وكلمت هانى على الفيس و حكيتله وعرفته روعة زبه وأنه حيستنانا فى حجرته هو وابن عمه وهانى قالى موافق ونمت لغاية لما جم ونزلت للغدا لقيت هانى واقف معاه ودخلنا المطعم واتغدينا واحنا طالعين قالى بعد نصف ساعة حاطلع وقال لهانى خلاص هانى هز دماغه بالموافقه ..وطلعنا احنا الأربعه الغرفه ويوسف ووسام ناموا وخرجت انا وهانى رحنا لقيت الحجرة مفتوحه ودخلنا وكان معاه ابن عمه اللى كان بيسلم علينا وقال ابن عمى التانى قاعد تحت ..سلموا علينا وهانى قعد يتكلم معاهم ويقولوا انتم حلوين قوى وطعميق وكلام من اللى يسيح ولقيت ابن عمه قعد جنبى والتانى قعد مع هانى ومسك زبى يدعك فيه وقلع هدومه وهو اللى قلعنى ومسك زبى تانى ولقيت زبه زى زب ابن عمه تقريبا وواقف وانا هجت وسحت خالص وطلب منى امص زبه لحسته ومصيته ولحست بيضانه وبيقولى انت أحلى مما كنت متخيلك وقعدنى على ركبى على السرير ونزلت صدرى على السرير وطيزى كانت عاليه لفوق وحط كريم ودخل زبه بسهوله جدا وقالى انت واسع وحلو وهيجتنى ولقيت نفسى هايج قوى وزبه ناعم وبيدخل ويخرج وكل كلام المتناكين واحاسيسى طلعت منى وهو يقولى لو انتى يالبوه من هنا كنت اتجوزتك وانا مش حاسس بطيزى لانها كانت منمله وكل اللى حاسس بيه زبه الممتع ونزلهم وبعد شويه خرجة وكان لسه هانى بيتناك وكل الكلمات الحلو طلعت منه وهما بيصرخوا وكانت متعه أخرى وانا بتفرج عليهم وخلصوا وابن صاحب الفندق جه جنبى عشان ما البسش هدومى قلتله انا النهاردة اتهلكت يالا بينا ياهانى قالى طب سيب هانى وجه معايا فتحلى حجرتنا عشان البهوات نايمين وقالى حستناك كل يوم زى دلوقت قلتله حاضر ودخلت خدت دش ونضفت نفسى وقعدت على الانتريه عشان ماحدش يصحى منهم ويطلب ينام معايا كفايا عليهم الليل وجه هانى واستحمى وقعد جنبى وغفلنا شويه من التعب وقمنا خرجنا مع الفوج للعشاء فى باخرة فى النيل ورجعنا للفندق وانا وهانى هلكانين ونمنا وطبعا وسام ويوسف ما سابوناش زى ما فى الجزء العاشر ... وتكررت الزيارة لابن صاحب الفندق وولاد عمه وفى يوم ماتش مصر و بوركينا فاسو الصبح طلبوا مننا انهم يحتفلوا بينا ويودعونا هما التلاته وانا وهانى بعد الغدا عشان حنسافر فى صباح اليوم التالى وحصل واتنكت انا من ابن صاحب الفندق وابن عمه التانى وكان زيهم بالظبط فى كل حاجه بس كان عايز يدخل زبه مع زب ابن عمه فى طيزى مع بعض قلتله مش حينفع لان ازباركم كبيرة قوى قالى حتتمتع وجرب قلتله جربت( وانا فعلا حصل ليله رأس مع مهند وصاحبه فى جزء من الأجزاء السابقة) وهانى اتناك واتمتع زى ما انا اتمتعت وسلمنا على بعض وكل واحد نسلم عليه يقعد خمس دقائق يبوس فينا وابن صاحب الفندق قالى لو تيجوا فى أى وقت من السنه حاديكو حجرة من غير اى مبالغ وخد منا الايميل بتاعنا وودعناهم وكان نفسنا تطول الرحله معاهم اكتر من كدة ولما روحنا لقيتهم بعدين صور ازبارهم على الفيس ليا ولهانى وكانت 5 ايام اتمتعنا فيهم أكبر متعه وانا اسف طولت عليكم رغم انى اختصرت أحداث شيقة حصلت معاهم ...
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
     
    المير33 و ميبون تونسي معجبون بهذا.
  2. ميبون تونسي

    ميبون تونسي عضويه محظورة
    عضويه محظورة

    إنضم إلينا:
    ‏19 سبتمبر 2017
    المشاركات:
    79
    الإعجابات المتلقاة:
    315
    نقاط الجائزة:
    53
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    سالب متناك تونسي ، أريد زب كبير و غليظ ينيك ترمتي
    مكان الإقامة:
    Tunis, تونس, تونس‎
    كيف أصبحت سالب متناك في ترمتي :
    أنا آدم فرحاني ، تونسي ، 32 سنة ، أعزب ، ناعم ، نظيف ، سخون ، ممحون نيك في ترمتي .
    لما كان عمري 12 سنة ، كان لدي صديق أصله سالب و كنت دائما أنيك فيه الى أن وصل عمري 15 سنة و في ليلة كنت مع نفس صديقي و نحن في فصل الصيف في منزلهم و بغرفته ، نزعنا ثيابنا كله و تمددنا على الفراش فبدأ يلعب بزبي و يمصه و أنا أتلـــذذ فأحسست برغبة في فعل ما يفعله هو فمسكت زبــه و بدأت ألعب به ، حيث بدأ يفرز ماء اللذة فلحسته بلساني فوجدته لذيذ و هو ساخن و أتممت رضيع زبه و أتذوق سائل زبــــــــــــه و صديقي يفرك بإصبعه نقبة ترمتي فاشرت عليه أن يدلك راس زبه الكبيـــر و الغليظ على ترمتي فشعرت بنشوة كبيرة فمسكته و بدأت أدلك راس زبه على نقبة ترمتي و تبللت بسائله فادخلت رأســـــــــه في ترمتي ولم يصبر صديقي فادخله كله في ترمتي فأحسست بأوجاع كبيرة الى أن فرغ داخلــــي و كم كانت متعتي و نشوتي كبيرة لما أحسست بسائله ينساب داخلي الى أن فرغت لوحدي .
    و فــي اليوم الموالي بحثت على صديقي و أشرت عليه أن نتمم الليلة مع بعضنا لأتمتع بزبـــــه و منذ أن وصلنا و اغلقت الباب فتحت له سروالــه و نزعته له و مسكت زبــــــــه بيدي و بدأت ألعب به ثم و ضعته في فمي و بدأت الحس رأسه و أمصه بشدة لم يتحكم صديقي في نفسه ففــــرغ في فمي كمية كبيرة من سائله فتلذذته ثم بلعته و أتممت لحس ما تبقى من سائله .

    قمت أنا و صديقي بدوش و بقينا ساعة نحكي على النيك و بدون مقدمات مسكت زبه و بدأت أفركه على ترمتي ، سخن صديقي فوضعني على بطني ووضع راس زبــــه في نقتي و أدخله كله و بدأ بالصعود و النزول فوق ترمتي و أنا أتأوه من شدة اللذة ففرغت لشعوري بالنشوة فامرته أن يملأ ترمتي بسائله ففعــــــــل و تركت سائله داخلي الى يوم الغد و لما اغتسلت و لمست نقبة ترمتي و جدت سائله ينزل من ترمتي و فتحة ترمتي طرية و لينـة و سهلة الفتح ، و منذ ذلك الوقت أصبحت أنا السالب و هو الموجب و عندما لا أجده أبحث على زب كبير و ذلك عندما أذهب للحمام و أبقى اشاهد من يملك زب كبير و عندما أجده أتقرب منه بغاية حك ظهـره و جسده و أتعمد لمس زبه و اشاهد ردة فعله ان ضحك و كان عاديا اتمم ملامستي لزبه و ندخل المطهرة و هناك ينيكني و يفرغ فيــا و نتقابل خارجا و تبدأ مرحلة النيك و ان صادف و تقابلنا مجموعة من الشبان الذين ناكوني اسمح لهم بالتبادل علي و احد بعد واحـد و أشبعهم كلهم نيك و تمتلأ ترمتي بسائلهم يتمتعون هــم و أرتوي أنا ، أنت هايج و تريد مشاركتهم في نيك ترمتي أرسل إرسالية قصيرة على رقمي : ******** 216+ و آخبرني عن طول و غلظ زبك و عمرك و اين تسكن مع السرية المطلقة في العلاقة .
     
  3. الماجك

    الماجك عضو مشارك
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏29 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    95
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    تعاله 01158112045 واتس
     
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


اغتصاب بنت الجيرانصورزوجات.ومحارم.يمنياتصورسكس قحبات المنطقةالوسطيخرم طيز نهى الفلاحة تتناك منهجو وفكرت كاميرات التجسس سكس كرتونbabeku patake chuda sex photos.comهنتاي الاب الشيطانناكني بكل الطرق نيك مريومهsexstoryhentai مترجمازبارصور سكس مصريصورسكس امريكي ام تعلم بنتها سكسموقع سكس لا يقاوم محارمهقصة أيري فات في طيزسكسبنوتهقصص نيك محارم شهوتي فضحتني أختهقصة جوز اختي وعمايلة الحلقة الرابعةنسوانجي محجبات منهمكاتکون فقط کون ایرانیتجسس محارم على كس ااختيقصتي سكس انا احب اشرمط اح اح اح اح اح احسكس كومكس فيلاماصورسكس قحبات المنطقة الوسطىقصص سكس كرتون اخييحباجسام نارقصص نيك مرات عميفتيات جزائريات مثيراتاخي ناكني في المطبخ وماء شهوتي نزل فوق اصابعهخول مصريقصص محارم اخوات هديل واخوهاالبوم القحبه اليمنيه سميهﻗﺼﺺ ﻧﻴﻚ ﺩﻳﻮﺙ ﻭﻋﻴﻠﺘﻪ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﺤﻞقصص سكس امى تعالج انتصاب قضيبيقصص فيلاماصورسكس مقرب سن12سنهصور بصبصة محارم بالسرصورسكس محارم خالات بواسطةمريامينيكهاmaine maa ko chodaقصص محارم مصورة خطة امي لانقاص الوزنقصص فيلاماقصص سكس محارم عماتبراحه يا خول قصه شميلخرم طيز ما احلاهصور زبياستئجار رحمي لزوج ابنتيقصص نيك محارم يمنيهطيز اخت زوجتك تويترصور سكس نيك اكساس اتهرت نيكفضائح عربية صوره سكسواتسآب دمشق ناكني حبيبيقصص نيك الزوجه وامها وهي زعلانه نسوانجيكس هندياتاحببت أمي انمي هنتاي مترجمقصص محارم فضيحه اختي مع جارها بغياب زوجهاصور طيازقنص منقباتقصص سكس مصوره رامي ونساء العائلهxxxcccقصه امي الارمله تعرض ع النيك م الحرمان كسها بكرصور سكس سمر اليمنيهسكس وليد وعم خميسمحارم عايز انيك اختي و مش عارف كيف اقنعهامجموعة صور سمر اليمنيه سكسقصه فشخني وشطر كسيقصص كرتون سكس 2018 مرهف الإحساسنسوانجي محجبات منهمكاتقصص سكس خليجيةام صديقي انيك طيزها وهي مخزنهديوث مصريات عبايه طيز كبير قويقصص اباحية متسلسلة انا ومينا وامه واخته وزوجتهقصص أغتصاب طيزأخته ساخنxnxx يتم ايجاد ترجمةلهاقصتي مع طيزامي النائمةبنوتي سعوديقصة طيزامي وبكستنيالمعلمه وانا 'المحلل قصص سكس محارمجنس تبادل الامهات انمي هنتايقصص سكس اه حرام عليك انت فشخت كسي وطيظيسكس كرتون سافيتا الجزء الخامسصورزوجتي بتنتاك قدامي منتديات نسوانجيxnxxانمي الام الممحونةهجبلك امي نوره سكسقصص شراميط