قصص سكس عربي هكذا الايام ( ساخنة جدا)

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة كاتب مغمور, بتاريخ ‏7 أكتوبر 2019 في 21:17.

?

هل اعجبتك القصة وتريد ان تقراء بقية الاجزاء؟

  1. لا لم تعجبني القصة

    0 صوت
    0.0%
  2. انها قصة مثيرة للغاية

    100.0%
التصويت المتعدد مسموح به
  1. كاتب مغمور

    كاتب مغمور عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏الإثنين
    المشاركات:
    1
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    هكذا الايام
    الجزء الاول
    في بعض الاحيان تصير الامور علي ما يرام ويظن البعض ان الامور كلها مستاجبة له ولكن من حيث لا تدري يحدث ما لا في الحسبان
    هذه هي قصتنا عن عائلة ميسورة الحال تتكون من ضياء رجل اعمال صاحب شركة كبيرة وزوجته عايدة امرأة في سن 39 عام ولديهم بنت تدعي فرح في المرحلة الاعدادية في سن 14 عام وكانوا يعيشون في فيلا صغيرة واليكم القصة
    في يوم مشرق جميل استقيظت عايدة من النوم في وقت الظهيرة علي صوت ام سيد الخادمة ( صباح الخير يا مدام عايدة يجعل صباحك هنا وسرور )
    وكانت عايدة نائمة بقميص نوم اصفر بدون كيلوت فكان الامر عادي بالنسبة لعايدة ان تري ام سيد كسها او اي جزء من جسمها لانها كانت تساعدها في الحمام
    قامت عايدة وقالت لام سيد( يا ام سيد جهزتي الحمام) لترد ام السيد (من بدري يا ستي)
    وتدخل عايدة الحمام وتجلس في البانيو وتستمع للموسيقي وام سيد تقوم بدعك ظهر عايدة وعمل مساچ لها
    وتطلب عايدة من ام سيد ان تحضر لها عصير من المطبخ
    تخرج ام سيد من الحمام تاركة باب الحمام مفتوح لان لايوجد غيرها ومدام عايدة وفرح في المدرسة وتذهب الي المطبخ في الدور السفلي
    دخلت ام سيد الحمام لتعد العصير الي عايدة واذا تسمع صوت من الحديقة هو نباح كلاب الحراسة فتذهب لتجد ابنها حمادة الابن الاوسط لها حيث ان ام سيد لها سيد شاب في 18 عام وحمادة 16 عام ورانيا 14 عام
    حمادة هنا يتسلق سور الحديقة محاولا دخول الفيلا بعد ان منعه بواب الفيلا من الدخول من الباب وتصرخ ام سيد ( يخرب بيتك انت بتعمل ايه هنا) فيرد حمادة ( جعان ياما وعايز ااكل) فتأخذ ام سيد علي المطبخ في صمت ويجلس حمادة علي الترابيزة منتظر الطعام وتقول له ام سيد( يا واد انا مش قلتلك متجيش هنا انت عايز عيشي يتقطع يابن الوسخة)فيرد حمادة ( يعني اعمل ايه ياما اسرق يعني عشان ااكل مانتي سايبة البيت بقالك اسبوع وقاعدة هنا والبيت مفهوش لقمة ناشفة ) فقالت له ام سيد ( ادي الاكل اهو تاكل علطول وتمشي وانا جايلكوا بكرة ولا بعده)
    ظل حمادة يأكل وام سيد تحضر العصير لمدام عايدة وسمعت نداء بواب الفيلا (يا ام سيد يا ام سيد....يا ام سيد ) فترد ام حمادة( في ايه يا بكري) فيرد بكري البواب ( عربية الخضار جات برة والسواق بيقولك مش محتاجين حاجة) فترد عليه ام سيد ( ايوة اوعي تخليه يمشي ده احنا ناقصنا حاجات كتير اوي )
    تترك ام سيد المطبخ وتقول لحمادة ( خليك هنا يا واد اوعي تتحرك لاحسن اكسر رقبتك) ويرد حمادة ( حاضر ياما)
    الان حمادة بمفرده في المطبخ ينظر ويتأمل ويقوم ليفتح التلاجة ليجد من الخيرات الكثير فياكل من الحلويات ويشرب من العصائر وبعدها ترك المطبخ وذهب الي داخل الفيلا وينظر الي التحف والاثاث ووجد صورة فرح ابنة عايدة وقال ( ايه الجمال ده كله اه لو معايا البت دي كنت فشختها نيك) ثم نظر الي السلم وقرر الصعود للطابق العلوي ووجد اربعة غرف فدخل الاولي وهي غرفة فرح فوجد صورة كبيرة لفرح وهي بالبيكيني فنظر للصورة وانزلها من علي الحائط وقال حمادة في سره ( كس ام الجسم الملبن ده ده انتي يابت حتة قشطة بزازك ولا فخادك و اكيد كسك جميل اوي ) وبدأ في تقبيل الصورة حتي هاج وزبره انتصب وكان يريد فتح الدولاب حتي ينزل لبنه علي ملابس فرح الداخلية ولكن لم يستطيع لان فرح كانت تغلقه باستمرار بالمفتاح لوجود مقتنيات شخصيىة بداخل الدولاب تخص فرح وبعد فشله في فتح الدولاب خرج من الغرفة ودخل الغرفة الثانية وهي غرفة مدام عايدة وسمع صوت موسيقي فاقترب اكثر فوجد مدام عايدة تستحم تحت الدش عريانة ملط فاندهش من المنظر وقال في سره ( ايه ده احا احا الولية عريانة ملط وطيزها كبيرة اوي ايه ده يابت المتناكة ده انا زبري مولع احا احا )
    وادخل حمادة يده داخل البنطلون وابتدأ في دعك زبره والتفتت عايدة وكانت مغمضة العنين من المياه الكثيرة فرأي حمادة بزاز وكس عايدة واستمر في دعك زبه حتي احس ان عايدة تغلق مياه الدش فخرج سريعا من الغرفة وحدث وهو خارجا من الغرفة الا انه اصتدم بفرح بنت عايدة فقد عادت من المدرسة
    وتنصدم بوجود حمادة وعيناها تنظر في عين حمادة بشدة لمدة ثواني ثم تصرخ (حرامي حرامي) وتضع يداها علي وجهها ويحاول حمادة كتم صوتها وتصرخ فرح (ياماما يا ماما)ويستمر حمادة بكتم صوت فرح وتسمع عايدة صوت ابنتها فرح وهي في الحمام ولا تزال عارية ثم تلف حول جسمها البشكير وتخرج مسرعة فتجد حمادة يضع يده علي فم فرح فتهجم عايدة بكل قوة علي حمادة كا اللبوة التي تحمي اشبالها وتمسكه من شعره وتكتفه من يده وتصرخ في وجه فرح ( روحي نادي الشغالين وبسرعة روحي)
    تجري فرح سريعا وتنادي علي بكري البواب ويسري السائق الفتي الاسمر المفتول العضلات ويدخلون الفيلا ليجدوا مدام عايدة وهي ببشكير الحمام جالسة فوق حمادة علي الارض الذي يحاول ان يقاوم برجله فرفع جزء من البشكير الي فوق وسط مدام عايدة فكانت طيزها ظاهرة امام بكري البواب ويسري السائق فصرخوا ( في ايه يا مدام عايدة ومين ده) وعين يسري علي طيز مدام عايدة وبعفوية حاول يسري ان يخلص يساعد مدام عايدة في القبض علي حمادة فوضع يده علي فخذها وهو يقول( عنك انتي بس يا مدام انا هشوف شغلي مع الاشكال الوسخة دي ) قامت عايدة من علي حمادة وهي تحاول ان تنزل البشكير الذي ارتفع الي بطنها وهي تقوم فنزل البشكير حتي كشف بزازها وخجلت عايدة من المنظر وهي تري عين يسري وبكري وحمادة علي بزازها العارية وبسرعة غطت بزازها بالبشكير وطلعت علي السلم مسرعة الي غرفة اليوم وفي اخر درجة من السلم داست برجلها علي طرف من البشكير الذي كان يصل الي الارض فوقعت علي ركبتها ووقع البشكير علي الارض كاشفا كل جسم عايدة فقال يسري لبكري ( يا خبر اسود خليك انت ماسك الواد ابن الكلب ده وانا هشوف المدام جرلها ايه) اسرع يسري الي مدام عايدة العارية تماما وجلس علي الارض ضاربا علي وجهها ضربات خفيفة ( قائلا يامدام يامدام .....يا خبر اسود دي مدام عايدة اظهار وقعت علي دماغها وقورتها اتفتحت حد يطلب الاسعاف) وكانت عين يسري تلتهم جسم عايدة العاري وهنا جائت فرح علي صوت يسري وهو يصرخ التي كانت مذعورة وكانت في غرفتها وصرخت ( ماما ماما المجرم ده عمل فيكي ايه اطلبوا الاسعاف بسرعة وانا هطلب بابا يجي دلوقتي) وغطت فرح عايدة امها بالبشكير
    سمع يسري فرح وهي تقول هطلب بابا فقال لها ( يا ست فرح مش لازم تعطلي بابا عن شغله الموضوع بسيط وانا معايا معهد تمريض هعملها الإسعافات الأولية وبعد كده هتبقي كويسة ) فقال بكري ليسري ( ما نجيب الاسعاف احسن ) فغضب يسري وقال لبكري صارخا في وجهه ( انت ايش فهماك انت اسكت خالص وخليك ماسك ابن الجزمة ده كويس ميهربش منك ولا اقولك خده عندك الاوضة في الجنينة واربطه في السرير لحد ما نشوف هنعمل في ايه بس اوعي تمشي وتسيبه ولو شفت ام سيد تقولها الست هانم بتقولك تروحي باب الشعرية عشان تجيبي ايجار العمارة ومتجيش من غيرها ) فسئلت فرح يسري( بس ماما مقلتش حاجة زي كده) فقال يسري لفرح ( لا هي المدام كانت قايللي من امبارح بس انا نسيت) فقالت فرح ( ماشي خلاص انت مش قلت بتفهم في الإسعافات الأولية ..يلل شوف هتعمل ايه وبسرعة) فرد يسري ( طب ممكن تشيلي معايا) فقالت فرح ( دي تقيلة انا مش هعرف اشيل..استني هنادي بكري) فرد يسري ( لا اوعي تعملي كده لاحسن الواد الحرامي يهرب منه) فردت فرح( اه صحيح طب هتعمل ايه) ففي حركة واحدة وبدون كلام من يسري حمل يسري مدام عايدة علي زراعها وكانت بزازها كلها مكشوفة امام عينه وتعمد وضع يده بين جسم عايدة وزراعها من تحت بطاها فكانت كفة يده كلها علي بزازها بحجة انه يحملها وهنا تصلب زبر يسري في البنطلون وقد لاحظت فرح ان شئ منتفخ في بنطلون يسري ولقلة خبرة فرح الجنسية لم تبدي اهتمام بما رأته او ربما لم تفهم ما هو سبب انتفاخ يسري الذي حدث في البنطلون
    اخذ يسري عايدة متوجها الي السرير ووضع عايدة علي السرير وقامت بفرح بتغطيتها بغطاء السرير حتي لاتبقي عارية وقال يسري ( بصي كده يا ست فرح مدام عايدة واخدة خبطة جامدة في قورتها وده اللي عمل الجرح ده وسبب اغمائها ومش هتفوق قبل ساعتين بس بسرعة عايزيين ميكروكروم وشاش وقطن ) فردت فرح ( انا معرفش فين مكان الحاجات دي ) فقال يسري ( طب ممكن تروحي تشتري ) فقالت فرح ( طب مانت بتعرف تسوق روح انت وانا هفضل جنبها) فرد يسري ( انا ممكن اروح بس ممكن تقع من علي السرير او تبقي محتاجة حاجة اعملهلها وحضرتك مش هتعرفي تتصرفي لوحدك ) فكرت فرح في كلام يسري ووجدت انه كلام معقول جدا خاصة ان فرح صغيرة لا تقدر ان تحمل عايدة مثل ما حملها يسري
    وقالت( خلاص انا هروح...اكتبلي اللي انت عاوزه في ورقة وانا هجيبه) فكتب يسري بعض الادوية التي لا توجد في الصيدليات والشاش والقطن وقال لفرح ( الادوية دي لازم تيجيبهم اوعي تيجي من غيرهم لاحسن مدام عايدة يحصلها حاجة) فبكت فرح واخذت الورقة وقالت ( انا هلف البلد حتة حتة وصيدلية صيدلية لحد ما اجيب العلاج بس انت خلي بالك منها واوعي تسيبها وتروح حتة ) فرد يسري (اسيبها دي في عنيا ..ده هيبقي اجمل يوم في حياتي) فاستغربت فرح وسئلته( ليه اجمل يوم في حياتك ...قد كده انت فرحان ان ماما جرالها كده) فرد يسري في تلجلج ( لا مش قصدي ...انا قصدي انه اجمل يوم في حياتي اني اخدم مدام عايدة الاي خيرها علينا) فنظرت فرح الي يسري وقالت له( انا عارفة انك انسان كويس خلي بالك من ماما وانا رايحة اجيب العلاج) فرد يسري ( متخافيش علي مدام عايدة دي في عنيا) وخرجت فرح من الغرفة واخذ يسري في مراقبتها حتي تأكد من خروجها من الفيلا ونظر من شباك الغرفة حتي رأي فرح تركب تاكسي وهنا اغلق يسري ستارة الشباك وكان في جيبه بخاخ مخدر 85%
    كان قد سرقه من المستشفي التي يعمل بها ليلا بعد ان ينتهي من عمله كسائق لاسرة مدام عايدة .. اقترب يسري من السرير وجلس بجانب مدام عايدة التي كانت في حالة اغماء ومسح بمنديل الدم من علي وجهها واخذ يمسح بيده علي وجهها ويقترب بوجهه ويقبل شفتيها حتي سمع منها اهات خفيفة فخاف ان تستيقظ ثم اخذ البنج الرشاش ورش رشتين علي انف مدام عايدة وتركها لمدة دقيقة ثم اقترب منها وصفعها صفعة قوية علي وجهها فلم تبدي اي انفعال من جهة مدام عايدة وكان يقول لها وهو يصفعها( اه يا بنت الكلب ياما زليتني وكنتي بتعاملي الناس زي العبيد عندك دلوقتي انتي تحت ايدي هتبقي متناكة وكلبة) وزاح الغطاء من عليها ليظهر كل جسمها عاريا لا شئ يستره ثم اخذ تليفونه المحمول والتقط لها صور لكل جسمها وفتح رجلها وصور كسها ثم صورها فيديو ورفع الصور علي برنامج الصور في جوجل حتي لا يفقدها ابدا ثم اقترب الي وجهها واخذ يقبلها في خديها وهو يدعك في بزازها ثم همس في اذنها ( هتتناكي يا عايدة ...هعمل فيكي الا عمره ما تعمل يا وسخة) ثم وقف وخلع بنطلونه وخلع ومسك زبره الكبير الاسمر يدعك فيه وهو ينظر الي عايدة ثم خلع قميصه واصبح عاري تماما واقترب من عايدة وجلس فوق بزازها وحاول فتح فمها باصبعه واقترب اكثر واكثر بجسمه حتي وضع زبره علي وجه عايدة فاشتدت الاثارة عند يسري حينما رأي زبره علي وجه عايدة وخصوصا عندما مسك زبره واخذ يضرب به علي وجه عايدة ضربات خفيفة ووضع زبره علي شفايف عايدة وفتح فمها باصبعيه ووضع زبره في بفم عايدة واخذ يدفعه ويخرجه ويده تلعب في كسها من الخلف فكان منظر زبر يسري بفم عايدة مثير جدا فاخذ يدخله في فم عايدة ويخرجه سريعا جدا ثم مسك تليفونه وضبطه على وضع الفيديو وثبته علي الكومودينو بجانب السرير وابتدأ في تصوير نياكة عايدة
    اخرج يسري زبره من فم عايدة ثم قبلها في شفتيها ورقبتها حتي وصل الي بزازها ومسك بزازها واخذ يمص الحلمات ويلحس فيهم كالمجنون واصبعه يدخله في كس عايدة ثم نزل بلسانه يلحس بطنها ثم كسها قام بفتح رجلها وفتح كسها باصبعيه فكان كس عايدة ضيق جدا كالبنت البكر لانها كانت عملت عملية تجميل في كسها لتضيقه خاصة بعد ولادة فرح
    فتح يسري كس عايدة الوردي الجميل واخذ يلحس بلسانه ويعض فيه وبعد ان انتهي من المص واللحس رفع يسري ارجل عايدة علي كتفيه واخذ يفرش بزبره علي كسها الذي اصبح مبلول جدا ثم دفعه مرة واحدة الي الداخل واخذ ينيك فيها حوالي 20 دقيقة بسرعة وبقوة ونام علي جسمها وهو ينيكها ووشوشها في اذنيها ( زبري حلو يا عايدة ولا زبر جوزك ...اكيد زبري يا شرموطتي صح اه اه اه..شوفتي بدخله ازاي يا كس امك ...ها؟ عارفة يسري السواق اللي كنتي بتبصليه من فوق لتحت يا وسخة اهو دلوقتي زبره في كسك يا متناكة) اخرج يسري زبره من كس عايدة وقال لها ( الطيز الحلوة دي اللي اتمنيت ياما انيكها لازم بردو تدوق زبري ) ثم قام بقلبها علي بطنها وفتح طيزه واخذ يلحس خرم طيزها البكر ...كان ضيق جدا لان عايدة لم تمارس نيك الطيز من قبل ثم قام يسري باحضار كريم شعر من علي التسريحة ووضع منه علي خرم طيز مدام عايدة واخذ يدخل اصبع ثم اصبعين ثم ثلاثة يدخلهم بكل عنف ثم وضع بعض الكريم علي زبره وحاول بادخال زبره بصعوبة داخل طيز عايدة فدخل نصفه ثم اخذ يدخله بقوة حتي دخل كله واخذ ينيك في طيز مدام عايدة حوالي 15 دقيقة حتي لم يستطع أن يقاوم وقذف لبنه داخل طيزها واخرج زبه من خرم طيزها واللبن ينزل من خرم طيز مدام عايدة فحاول يسري ان يمسح اثار الكريم واللبن فمسح ماهو مستطاع وقام بعدها بارتداء ملابسه وقام بفتح الدولاب واخذ يشاهد ملابس عايدة الداخلية ويصورها بعدها بحوالي ساعة جائت فرح وقالت ( انا جبت الشاش والميكروكروم بس ملقتش العلاج ) فرد يسري (مفيش مشكلة ماما هنفوقها دلوقتي بس انتي هاتي هدوم لماما من الدولاب عشان نلبسها عشان انا كنت مكسوف منها وهي عريانة كده) ففتحت فرح الدولاب واختارت بيجامة وسنتيان وكلوت وقامت بمساعدة يسري في تلبيس مدام عايدة وبعد تلبيسها غادر يسري بحجة انه تأخر علي عمله في المستشفي وقبل ان يغادر الغرفة كان ضياء زوج مدام عايدة قاد عاد من العمل ووجده يسري امامه فقال له ضياء( انت ايه اللي طلعك هنا) بنبرة حادة جدا فصمت يسري وتوجه ضياء الي ناحية سرير عايدة وبصوت عالي ( انتي يا ست هانم قومي ...ايه اللي بيحصل وانا مش موجود) فلم ترد عايدة لانها تحت تأثير المخدر فاعتقد ضياء انها تسمعها ولا تريد الرد عليه فكشف الغطاء من عليها ووجد بقعة من اللبن علي ملاية السرير ثم تخذ بعض منها علي طرف اصبعه وشمه ثم نظر الي يسري الذي جري مسرعا الي خارج الفيلا وحاول ضياء ان يمسكه ولكن لم يستطيع ثم رجع ضياء ثانية وبكوب ماء بارد علي وجه عايدة ويضربها حتي افاقت علي صوت ضياء ( يا خاينةيا وسخة يابنت الكلب بقي انا اخرج من هنا وانتي تتناكي من السواق من هنا يا وسخة ) صرخت عايدة ( اخرس انا مش كده ) فقرر ضياء قتلها ولكن رجع عن قراره بقرار اخر وقول اخر (انا كنت حاسس ان ده بيحصل من زمان مش مع السواق وبس ده اكيد مع ناس كتير ..حتي فرح كنت حاسس انها مش بنتي وعشان كده يا فاجرة لا انتي ولا بنتك ليكم عيش بعد النهاردة هنا انتي طالق طالق طالق) مع صرخات وانكار من عايدة انتهي بها الحال الي خارج الفيلا خارج بيتها وفي يديها ابنتها فرح حتي بدون اي مال او حتي حقيبة ملابس ولا تدري اين تذهب فليس لها اهل سوي خالتها ولم تذهب لها منذ ان كانت طفلة ولا تتذكر العنوان فسمعت صوت يصرخ ببكاء انه حمادة وبكري يضربه فقالت لبكري ان يتركه خاصة بعد ما علمت بأنه ابن ام السيد من حمادة بعدما تحدثت معه سئل حمادة مدام عايدة الي اين سوف تزهبون انتي وفرح فما كان من عايدة الا البكاء لانها احست بالظلم ولا تفهم شئ فجلسوا علي الرصيف وكانت عايدة ترتدي بنطلون بيچامة وبلوزة وفرح ترتدي فستان بحمالات فوق الركبة وحمادة يقف امامهم فكانت فرح جالسة علي الرصيف وتغطي ركبتها بالفستان ولكن لاتدري ان كلوتها وفخاذها ظاهرين فكان حمادة يقتنص النظارات علي كلوت فرح دون ان يلاحظه احد وخو يتكلم مع عايدة ..ابتدا الليل في الدخول والشوراع اصبحت مخيفة لعايدة ولكن كان بعض الامان يتسلل الي قلبها نظرا لوجود شاب مثل حمادة وفي العاشرة مساءا نظر حمادة واذا امه تأتي من بعيد فقال ( ياه اخيرا ادي امي جات اهيه) ،فرحت عايدة واخذت ام سيد بالحضن وروت لها ما حدث حتي بكت ام سيد وقررت عدم الذهاب مرة اخري الي منزل ضياء بيه للخدمة وبعد ما علمت بان ليس مكان لعايدة وابنتها للمعيشة قررت ان تستضيفهم في منزلها فبكت عايدة لحسن شعور ام سيد تجاهها وذهبوا الي منطقة شعبية حيث منزل ابو سيد زوج ام سيد
     
جاري تحميل الصفحة...
الكلمات الدليلية للبحث:
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


صورسكس شرموطة بلدنااحلي كسسكس نيك قصص في الشارعمحارمخيتو ينيكني قصهचुतlaz there goes the neighborhoodقصص محارم اخي يذاكر لي ناكنيصورامي تجسسوحش النيككس مراتيtdgl s fvقصص محارم مصورة خطة امي لانقاص الوزنقصص بصبصة سكسسكس قصص مصوره انفجار مشاعر الامومهnaruto hentai morning trainingصور بزاز محجباتporno xhlmatsقصص سكس تعزيب وساديه مثيرهساعدت اختي في تنظيف السطح و نكتها صورسكس عربي قنص محارم منهمكات في شغل البيتفلم سكس ورعن سن 13قصة نيك محارم دخله حبيبي اناامك لاتخجل منيقصه امي الارمله تعرض ع النيك م الحرمان كسها بكرشرموطة سودانيةقصت نيك الستاذه بعدسفرزوجهانمت زوجتي وصديقتها قصص جنسصور شويه مزز بلدي تستاهل النيكقصص محارم افلام اخ وقع في غرام اخته فنكهاصورقنص طياز حريمقصص دياثه تعريص تبادلقصص لواط في حضني وقبلتهثدي ﺳﻚس ﺭﻭﺳﻴﺎكسي هايج ومولع وماما هدتني..قصص محارم نسوانجيقذف المنه عكلسون البنت من داخل صور كساسbigassهنتاي محب الامهات مترجمقصتي الكامله مع الحاجه سكسمالد وطاب عن قصص سكس نيك اطياز محارم يمنياتقنص اطياز محارماطياززوجاتناقصص سكس سعوديهﻗﺼﺺ ﻧﻴﻚ ﺩﻳﻮﺙ ﻭﻋﻴﻠﺘﻪ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﺤﻞآنٹی سیکس سٹوریأثارتني وأغوتني قصةسكسचुतقصص سكس محارم سمير وعائلته الصعيديهأنا و اخي السجاير وبداية المحارم الجزء السابعامي نيمتني وراها وزبي قامقصص سكس يرفعني وبكسيxnxxxبنت تجلخقصص جنس انا وعمتي نستحمه في لمحمامقصص سكس نيكسكس يمنيصورزوجات ومحارم عربيقصص محارم خالاتقصة عشقت خطيب بنتي جعلنيvelamma مازن بدخل في كسها في سرير عربية .comsite:eurobookmarker.info مكوتيمتعني وناكني ورقصت بالجينز والكلسون عارية طويلةporno sa7ar مترجم عربيتعلمت السكس من صغري من محارميقصص سقس نيك ورا بلسان من انتاكت بنات الخليجقصص سكس عاشوروامهموقع سكس خالصورسكس محارم خالات بواسطةمريامسكس اقاربصورقنص طياز حريمهبه القحبهالمكن الحسسة في نيك طيزصورعمي مع زوجته المربربه جيبهم في طيزيxnxnقصص سكس ساخنهdidi bani randiصور سكس نيك اكساس اتهرت نيكسكس ناصرقصص جنس نيك اطياز ردفاندخل زبك كسي ونيكي يحببي نيك ياحيتيقصص محارم عائلى بنة عمتى قحبة وشرموطة غيرمتزوجةهنتاي تحرش ونيكمحارم وهي مخزنهقصص سكس مصورة انا وامي في الينابيعصور محارم نيكقصه امي الارمله تعرض ع النيك م الحرمان كسها بكرشيميل تلبس كلوتسكس جنوب السودانporno xhlmatsصور لحس اكساس مشعرصورسكس‏ ‏قنص‏ ‏طيز‏ ‏امي‏ ‏واختيانا واختي زبي للخصوةمزز نارقصص سكس محارم مصريقصص.سكس.حريم.عيلتناkd lphvlصورقنص طيازصور سكس تحرر عائليقصص سكس جنس بنت صحيت من انو وا اخوها يتلمس طيزها نيكقصص سكس اغريت بابا باهتزاز طيزيشرموته/مخموره/سىكسقصص سكس جديدهقصص سكس محارم انا وخالتي واصوات الشرج