قصص سكس عربي جارتي الممحونة

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة سكسي عاشق, بتاريخ ‏6 سبتمبر 2019.

  1. سكسي عاشق

    سكسي عاشق عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏26 يونيو 2019
    المشاركات:
    13
    الإعجابات المتلقاة:
    10
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    , تونس
    في البداية انا اسمي مجد شاب وسيم عمري 23 سنة اعمل بعيد عن بلدتي حيث أزور عاءلتي مرة بعد كل شهرين حسب الظروف وكان فيه جارة اسمها سميرة وكانت حلوة جدا مفيهاش ولا عيب واحد وهي بعمر 30 سنة متزوجة ولها ابن صغير وزوجها دائما مسافر وسمعتها جيدة وكانت بطربتني معناها علاقة ود واحترام ولكن منذ مدة طويلة لما كنت في اجازة لاحظت انها تتقرب لي اكثر باستا أنت عامل آبه شو نوعية صحابك وبتكثر بالمزاح معي لحد فيه مرة سالتني عن علاقاتي بالفتيات قلتلها أنا لي صديقة فقالت يا بختها أكيد حلوة منت كل وحدة تتمناك ابتسمت ورديت عليها منتي كمان حلوة يبختك زوجك ضحكت وعينيها لمعت وحسيت بزبري وقف زي العمود انتبهت ليه وطلبت منها كاس مية لأن ريقي نشف من حركاتها وغنجها شربت وخرجت ورحت عالمفهى لحد المساء ورجعت عالبيت استقبلتني اختي على غير عادتها بتقول كنت فين يا معذبهم يا مدوخهم رد عليها أنت شربة حاجة مدوخ ومعذب مين يا هبلة قالت صحيح هبلة دنت عملت آيه للست سميرة دي من بدري تسأل عليك وبتحكي عنك باعجاب شديد باين عليها حتزوجك اختها روح يا عم ارتحت شوية عدلت نفسي ورحت وافكاري بتوديني لعدة حاجات طبطبت الباب وسمعتها تقول مين رديت عليها جوبتني دقيقة وماهي لحظة انفتح الباب وريت قمر جمال وحلاوة وصدر نافر وركبها زي الشهد وصوابع رجليها بتجنن اتسمرت بمكاني وما انتبهت إلا وهي تقول مالك متدخل مشيت قدامي بتهز طيزها مرمرمة وسمنات رجليها تلمع وريحة البرفان تهز العقل وهي جالسة قدامي بتفتح رجليها بتقول دنا خرجت دلوقت من الدش دي الليلة حر بشكل وتتعمد تحط ساقوم على سائق مبين فخاضها حسيت برأيي راح ينفجر وزبي عاوز ينط لكن قلت لا لازم المبدرة تكون منها وقفت وراحت عالمطبخ قدمت لي قهوة استاذنتها عشان اولع سيجارة قالت خذ رحتك وبتحكي كل مرة في عديد المواضيع وبنهزر رن المبايل بتاعي وكانت رنتو اغنيه هندية رومنسية رديت عالمكلمة وكملت وهي جات جنبي تطلب اني انزلها على موبايلها ولصقت أخذت الموبايل وكان عليه صورتها لما كانت صبية حطت لديها على كتفي وهي بتقول اه فرق بين الصورة ودلوقتي لما كنت صبية كل الشباب يطلب ودي أنا سخنت ومعاد فيني احتمل سبت الولاعة متعمد عشان المس رجليها انتبهت الحركة وأنا انظر ليها وقلت لا دنت دلوقت احلى واجمل دنتي زي الغزال أحمر وشها ومسكت يديها العصر فيها بصي دنت بيضاء زي الشهد نزلت راسها على كتفي وتنهدت مسكت شعرها الناعم اداعب فيه وحطيت ايدي الثانية فوق ركبتها لقتها رطبة وسخنة وما حسيت بشي لحد مجاء وشي بوشها نبوس في شفايف بعض يا حلاوتها نزلت الحس رقبتها وهي تتاوه افشت صدرها اداعب فيه ونزعت عنها ثيابها ولمحت اروع بز احلى صدر أنثى اكلتهم آكل وهي ولا كلمة نزلت بوس ولحس بطنها صرتها قومتها عشان مفيدة صبر عاوز أشوف كسها فخاضها نزلت الجبل بتاعها لبسة كيلوت أحمر سكسي قربت وشي اشم ريحة الكس يالهوي شو هذا دعبت بسناني وهي حطت لديها على راسي وبقول اه أوف شو بتعمل أنا اتجننت خلاص نزلت لتحت وحطيت لساني اذوق رحيقها كان طعمو زي العسل واسرعت في المداعبة لين سمعتها تصبح خلاص كفاية بس معاد فيني اتحمل راح أسقط وقفت ورحت ذائبة في شفايفها واحنا رايحين على اودت النوم يمسد على طيزها تسطحت عالفرش نزعت هدومي كلها ولما شافت الزبر فتحت عنيها ومدت يديها وبتقول قرب عوزاه بحبك تموت فيك وقربت ليها وراحت طاه على طول في بقها بتمص وتبوس انا تجننت خلاص حبيت رجليها ودخلت بين فخاضها وحطيت زبري على كسها ومن كثر الشهرة دخلتو على طول بضرب كسها رفعت رجليها وبديت الحيس وبوس صوابعها وهي مرة تعيط ومرة تتنهد لحد مجبتهم في كسها وهي بتقول يا حلاوة زبرك بجنن ونيكك حلو زي بتاع الأفلام كملت واتسطحت جنبها واخذتها في حظني اداعب شعرها (الراقي يتبع)
     
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


صور زبي20سمقصص سكس مصوره سونيا وزوجهاالثالثجو وفكره الكاميرات التجسسس سكس كرتونsleazy family الحلقه 1 مترجمه بالعربيصور مراتي الشرموطهarabincest.قنص مؤاخراتchut ki khuli photoقصه طويله سكس نيك شافتني انيك ابنها اااااه طيزها نيك قصه طويلهنيك اختك يا ابن القحبة شبعا شق كسا نحنا شراميطسكسي وقت المغامرامي الممحونه قصص محارم قنص محارم بدوقحاب الخليجنسوان عاشقه تدقر ميك في الأتوبيسقصص سكس اختي وثلات اخوانهاصور سكس عربي ألبوم مدام أيمانلواط.عربtheقصص سكس اغريت بابا باهتزاز طيزيصور طيازقنص منقباتقصت سكس مهيج فشخ محارم اغرب من الخيالطياز بنات اباحة تتعراء تجسسصور قنص اطياز محجباتصورسكس‏ ازبارجبارةقصص سكس المحارم ام تتحسس على جسم ابنها وتترجاه ينيكها من نسوانجيصورامي تجسسمنبثق اكساس عريانةقصص سكس باس همتعك النهاردةسوزان شرموطة فيصل نسوانجيصورسكس قحبات المنطقةالوسطيقصص نيك محارمالخاله من ابن اختها في الطيزxnxxxقافلام سكس كامله محارم جيبات ضيقة مترجمة للعربيةزبر سوريماما علمتني من صغري السحاق ومص كسهانيك الزوجاتقصتي معااختي رشاالمطلقه الجزااثانيصورامي تجسسبوسه سافلهصور سكس قنص محارم العربسكس قصص مصوره انفجار مشاعر الامومهتنزال افلام سكس ولد امي فندق انيكها وىنمىقصص مصورة محارم عندما يتلذذ الابن بجسد امهقصص،سكس،،هايجه،اغويت،ابيقصة بزازها بتكبر بمجرد لمسهاالبنت الهايجه تنتاك من رجال العيله متسلسلةهنتاي تحرش ونيكقنص منقبات في الشارعسكس ممثلينأفضل صور متحركة شاب واخته المتزوجة سكسزب فلسطينيقصص شاب ممحون مغرم بمص الزبابقصص سكس محارم مصورهقصص نيك محارم اغريت ابو زوجي فناكنيchut choonde ka letest estailنمت زوجتي وصديقتها قصص جنسسكس ينبوع الاحلامعائله المزارعين سكسقنص منقبات في الشارعناكني بزبه الكبيرصور سكس ونيكتويتر قحبهعرض هائل مشيرة المنقبهmilftoon asschucksصورقنص طيازتنزال افلام سكس ولد امي فندق انيكها وىنمىصووسكس عاشق كسيقصاص سكس عاشور وامه والعائلهاجمل صورامهات سكس صورمحارمنيك طيز عفاف بنت خالتينيك مجنونجديد سمرهانمصور صرم تونسية مشعر مغرق بالمنيبنات عربيات كل واحد تمسك طيز الاخر وبوس وركب واحضانزب في طيز ديوثه بدينهpalcomix reconciliationالمعلمة هبة والنسوان الشراميط في نيك محارم متسلسلةقصص محارم عائليه عشق المحارم مل الاجزاسكس الاخت نفعلها من جديدقصص سكس مصورة عاشقه الزبر الضخم الجزء 4قصص سكس جنس بنت صحيت من انو وا اخوها يتلمس طيزها نيكxnxxxبنت تجلخرانيا اليمنيةسكس يمنيسكس بنسلفاني مربوب.قحاب الخليجقصص بصبصة سكساكبر بزاز في العالمقصص نيكانمي هنتاي فتاة ممارسة الجنس